خبرگزاری کار ایران

از ۸ لغایت ۱۴ آذر جاری اجرا می‌شود؛

نمایش «امشب و هر شب شام با جلال» در رشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۸۳۶

بهزاد عشقی، نویسنده و منتقد سینما، پس از بیست سال دوری از تئا‌تر، نمایش «امشب و هر شب شام با جلال» را از هشتم آذر در رشت به روی صحنه خواهد برد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از اجرای نمایش «امشب و هر شب شام با جلال» از ۸ لغایت ۱۴ آذر ماه جاری در مجتمع خاتم الانبیا(ص) این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا ثقتی، با اعلام این خبر گفت: این نمایش به همت آموزشگاه آزاد سینمایی پروین و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت، شرکت ساختمانی آگور و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت به روی صحنه می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این نمایش پس از رشت در سالن محراب تهران به صحنه خواهد رفت گفت: «امشب و هر شب شام با جلال» موضوعی اجتماعی و معاصر را، بر بستر تقابل ابدی هابیل و قابیل، دستمایه کار قرار می‌دهد، و کارگردان می‌کوشد که در اجرا با توصل به موسیقی زنده و خاطره انگیز، طیف بیشتری از تماشاگران را جذب کند.

این مسوول اظهار کرد: مهدی مددکار، نسرین بابایی، نیما‌پور عباسی، سجاد حاتمی، ایمان غلامی، سهیلا بلوردی و نرجس خاتون بدر طالعی از بازیگران این نمایش هستند و همچنین جلال رنجبر در مقام تهیه کننده، مازیار بهروز در مقام نور‌پرداز، آرمان حاجتی در مقام مدیر تولید و محمد رضا یکرنگ صفاکار به عنوان انتخاب کننده موسیقی، عشقی را در این نمایش همراهی خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در پایان خاطر نشان کرد: نمایش «امشب و هر شب شام با جلال» از ۸ لغایت ۱۴ آذر ماه ۹۳ ساعت ۱۹ در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت به روی صحنه خواهد رفت و علاقمندان برای دریافت بلیط می‌توانند به آموزشگاه سینمایی پروین، کتابفروشی فرازمند، کتابفروشی دیبا، شهر کتاب گلسار و کتابفروشی بدر مراجعه و یا به صورت اینترنتی از سایت تیوال خریداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز