خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبرداد:

واگذاری ده هزار واحد مسکن مهر درگیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۳۲

کمبود منابع مالی از مهمترین مشکلات در بخش مسکن مهر است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان سال جاری ده هزار واحد مسکن مهر درگیلان واگذار می شود.

به گزارش ایلنا، احمد اصغری مهرآبادی امروز در بازید از مسکن مهر رشت از از واگذاری ده هزار واحد مسکن مهر تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: در گیلان بالغ بر ۷۵ هزار واحد مسکن مهر در دست احداثاست که از این میزان ۴۲ هزار واحد افتتاح شده وتا پایان سالجاری ده هزار واحد دیگر نیز به متقاضیان واگذار می شود.

وی با اشاره به عزم دولت برای تکمیلبخش های مختلف مسکن مهر اضافه کرد: برای کمک به آماده سازی فاز یک مسکن مهر رشت ۹۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است. همچنین برای تکمیل مدارس رشت وانزلی ۱۵ میلیارد ریال و برای کمک به ساخت کلانتری مسکن مهر رشت نیز ۱ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

قام مقام وزیر راه وشهرسازی همچنین از اختصاص ۱۵۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر مسکن مهر رشت و۵۰۰ تن برای آسفالت پروژه های بنیاد مسکن استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیون و ۲۲۰ هزار واحد به متقاضیان واگذار شده است افزود: تا پایان سالجاری ۱۴۰ هزار واحد دیگر به مردم واگذار می شود.

قائم مقام وزیر راه وشهرسازی کمبود منابع مالی را از مهمترین مشکلات در بخش مسکن مهر عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز