خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید گیلان خبر داد:

برگزاری مراسم سالگرد میرزاکوچک جنگلی در سلیمان داراب رشت

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۸۵

شهدای روحانی در خط اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت مولاعلی(ع) و نهضت اباعبدلله(ع) به عنوان سند هویت اسلامی ایران جاودانه شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری مراسم ساگرد روحانی مبارز شهید میرزا کوچک جنگلی در سلیمانداراب رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، ابراهیم طاهرنژاد امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه میرزا کوچک جنگلی اظهار کرد: شهدای روحانی در خط اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت مولاعلی(ع) و نهضت اباعبدلله(ع) به عنوان سند هویت اسلامی ایران جاودانه شدند.

وی افزود: گرامی داشت یاد و خاطره سردار جنگل، پاسداشت غیرت دینی و ملی گیلانیان ولایتمدار، شهیدپرور، شجاع، مبارز و قهرمان پرور است که همواره در خط مقدم دفاع از آرمان های والای الهی همچون نگینی تابان بر حلقه وحدت ایرانیان در مبارزه با متجاوزان به حریم پاکی ها دلیرانه می‌درخشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اظهار داشت:یادواره میرزا کوچک جنگلی و ۱۵۰ طلبه شهید و روحانی استان گیلان فردا(سه شنبه یازدهم آذرماه) همزمان با سالگرد روحانی شهید میرزاکوچک جنگلی در مسجد سلیمانداراب رشت در جوار مزار میرزا برگزار می شود.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز