خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبرداد:

فراهم شدن شرایط ویژه اشتغال برای معلولین در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۲۵

سهمیه ۳ درصدی برای اشتغال معلولین در دستگاههای اجرایی باید جدی گرفته شود.

استاندار گیلان گفت:شرایط ویژه ای را برای اشتغال معلولین فراهم خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا،محمدعلی نجفی امروز در مراسم گرامیداشت ۱۲ آذر روز جهانی معلولین که در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، اظهار کرد: این هفته فرصتی است تا توانمندی های این قشر را علی رغم محدودیت و مشکلاتی که دارند ببینیم.

وی با بیان اینکه اگر نگاه جامعه به معلول همانند یک فرد عادی باشد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد، گفت: باید نگاه های محبت آمیز را جایگزین نگاه های ترحم آمیز کنیم.

استاندار با بیان اینکه شرکتهای دانش بنیان و خصوصا دانشگاهیان باید در خصوص مشکلات معلولین مطالعه کنند تصریح کرد: دانشگاههای گیلان بخشی از تحقیقات خود را برای رفع مشکلات معلولان بکار ببرند.

نجفی با بیان اینکه رفع مشکلات معلولین جزو وظایف ماست و همه باید در این راستا گام برداریم اضافه کرد: سهمیه ۳ درصدی برای اشتغال معلولین در دستگاههای اجرایی باید جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: ما باید نگاه ویژه ای در این روز که نماد خدمت است به معلولین داشته باشیم و برنامه ریزی های لازم صورت گیرد تا استعدادهای نهفته در معلولین شکوفا شود.

استاندار گیلان به برگزاری شورای اشتغال که در هفته آینده برگزار می شود، اشاره کرد و گفت: به مناسبت روز جهانی معلولین شرایط ویژه ای را در این جلسه برای اشتغال معلولین فراهم خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز