خبرگزاری کار ایران

رسانه‌های برتر گیلان در پوشش اخبار مفهومی بسیج تقدیر می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۶۱

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان به برگزاری دومین مسابقه ماهانه رسانه‌محور سازمان بسیج رسانه گیلان اشاره کرد و گفت: این مسابقه با محوریت انعکاس دست آوردها و تبیین آرمان‌های بسیج و همچنین اهداف قیام میرزاکوچک جنگلی در آذرماه برگزار می‌شود.

رسانه‌های برتر گیلان در پوشش اخبار مفهومی بسیج تقدیر می‌شوند

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه گیلان، روح‌الله جهاندیده، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان، اظهار کرد: فرهنگ بسیج به عنوان بازوان پر قدرت ایران اسلامی باید در همه عرصه‌ها گسترش یابد.

وی با اشاره به اینکه هفته بسیج مستضعفین در آذر ماه هر سال بهانه ای برای بزرگداشت همه کسانی است که با گمنامی برای پیشرفت و تعالی جامعه اسلامی تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: ترویج اهداف و آرمانهای بسیج در جامعه نقش موثری در نهادینه کردن این فرهنگ در عموم مردم دارد.

جهاندیده به برگزاری دومین مسابقه ماهانه رسانه‌محور سازمان بسیج رسانه گیلان در آذرماه اشاره کرد و گفت: این مسابقه با محوریت انعکاس دست آوردها و تبیین آرمان‌های بسیج و همچنین اهداف و ابعاد مختلف قیام میرزاکوچک جنگلی برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان با تاکید بر اینکه شرکت در این مسابقه نیازمند پوشش اخبار حوزه مفهومی بسیج توسط رسانه‌های مکتوب و مجازی استان است، تصریح کرد: اولویت در تقدیر رسانه‌ها تهیه بولتن خبری ویژه این ایام است.

وی با اشاره به برنامه تقدیر ماهانه از رسانه‌های فعال در حوزه پوشش اخبار فرهنگی، تاکید کرد: این طرح با فراخوان ارسال بولتن اخبار هر رسانه با موضوعات خاص برای هر ماه به اطلاع رسانه‌های مکتوب و مجازی استان می‌رسد.

جهاندیده تصریح کرد: رسانه‌های استان تا ۱۰ دی ماه۹۳ فرصت دارند، آثار خود با مضمون اخبار مفهومی پیرامون بسیج و اهداف آن در جامعه و همچنین ابعاد مختلف قیام میرزاکوچک جنگلی را آماده و به سازمان بسیج رسانه استان گیلان ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان خاطرنشان کرد: مدیران رسانه‌های استان باید بولتن‌های خبری خود را از طریق آدرس پستی رشت، ابتدای شهرک امام خمینی(ره)، جنب سپاه قدس گیلان، ساختمان اقشار و متخصصین، طبقه سوم، سازمان بسیج رسانه استان گیلان ارسال کرده و یا به شکلPDFبه رایانهbasij. resane. gilan @ chmail. irبفرستند.

وی تصریح کرد: همچنین رسانه‌ها جهت کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره ۳۳۱۸۲۳۰۵ تماس حاصل نمایند.

جهاندیده همچنین به نخستین فراخوان با محوریت پوشش اخبار با موضوع عاشورایی و استکبارستیزی در آبان ماه سال جاری اشاره و اذعان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که در مسابقه آبان ماه شرکت کردند به اطلاع‌می‌رسد که آثار ارسالی در حال داوری بوده و نتایج به زودی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز