خبرگزاری کار ایران

با حضور پرند برگزار می‌شود؛

جلسه کارگروه اشتغال گیلان در رشت

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۴۹

مدیران اجرایی گیلان باید در این کارگروه، گزارشی از فعالیت‌ و عملکرد دستگاه‌های خود در زمینه ایجاد اشتغال و انجام اقتصاد مقاومتی ارائه دهند.

استاندار گیلان گفت: نشست کارگروه اشتغال گیلان، شنبه با حضور پرند رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدعلی نجفی، امروز در جمع مدیران و جمعی از نمایندگان گیلان در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه‌ای گیلان با تاکید بر ضرورت پرداختن به موضوع اشتغال و ارائه گزارش دستگاه‌های مربوطه اظهار کرد: رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بحثخوبی در زمینه اشتغال دارد و برنامه‌هایی در کشور شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه نشست کارگروه اشتغال گیلان شنبه با حضور «پرند» در استانداری این استان برگزار می‌شود، افزود: مدیران اجرایی گیلان باید در این کارگروه گزارشی از فعالیت‌ و عملکرد دستگاه‌های خود در زمینه ایجاد اشتغال و انجام اقتصاد مقاومتی را ارائه دهند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه فضای مثبتی در استان ایجاد شده است، تصریح کرد: باید از این فضای کاری بهره‌مند شویم و تکالیفی که به‌ عهده همه ما گذاشته شده است را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توانم مدیرانی که ارائه گزارش عملکرد در زمینه اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نمی‌دهند را نادیده بگیرم، گفت: مدیر هر دستگاهی باید پاسخگوی عملکرد خود باشد و روز شنبه همه موظف به این کار هستند.

نجفی همچنین بر حضور به موقع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان در جلسات تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز