خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تامین اجتماعی تاکید کرد:

ضرورت رسیدگی به وضعیت بحران زده کارخانه چوکا تالش

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۶۶

کارخانه چوکا تالش، قبلا یک برند بوده اما متاسفانه در سال‌های اخیر، به دلیل سیاست های غلط، این برند را نابود کرده ایم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر ضرورت تشکیل کارگروهی مشترک از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) و صندوق بازنشستگی کشوری برای رسیدگی به مشکلات کارخانه چوب و کاغذ ایران(چوکا) تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از تالش، سیدتقی نوربخش، امروز در بازدید از کارخانه چوب و کاغذ ایران،(چوکا) بیان کرد: این کارخانه، یک سرمایه ملی است و با توجه به سیاست جلوگیری از خام فروشی و در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب، باید کارگروهی متشکل از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) و صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان سهامداران چوکا، برای رسیدگی به مشکلات این شرکت تشکیل شود.

وی یکی از دلایل بازدید خود از این کارخانه را تاکیدات وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی و ضرورت رسیدگی به وضعیت بحران زده این کارخانه عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: این کارخانه، قبلا یک برند بوده اما متاسفانه در سال‌های اخیر، به دلیل سیاست‌های غلط، این برند را نابود کرده‌ایم.

وی بر ضرورت بهره گیری درست و اصولی از فرصت‌ها بمنظور بهبود وضعیت تولید این کارخانه تاکید کرد و گفت: باید راهکارهای مناسب اندیشیده شود چراکه صیانت از سرمایه‌های تامین اجتماعی، از مهم‌ترین وظایف مسوولان است.

نوربخش ادامه داد: مذاکراتی نیز با وزارت دفاع در ارتباط با شرکت شفارود بمنظور حل بحران این کارخانه انجام می‌شود.

وی کارخانه چوب و کاغذ ایران(چوکا) را دارای اهمیت خواند و یادآور شد: کانادایی‌ها به اهمیت این مجموعه پی برده بودند از همین رو، حدود ۴۰ سال پیش نسبت به احداثاین کارخانه اقدام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز