خبرگزاری کار ایران

۲۱دی ماه ۹۳برگزار می‌شود؛

همایش استانی بسیج و رسانه در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۶۱۶

این همایش با هدف تقویت و توسعه جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی و با شعار «بسیج، رسانه و گفتمان ولایت» در رشت برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان از برگزاری همایش استانی بسیج و رسانه در۲۱ دیماه سال جاری در رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان،سرهگ باباییف مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان از برگزاری همایش استانی بسیج و رسانه در۲۱ دیماه سال جاری در رشت خبر داد.

وی بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج، رسانه و اقتصاد مقاومتی، بسیج، رسانه و مقابله با پدیده ماهواره، بسیج، رسانه و مقابله با اسلام آمریکایی و بسیج، رسانه و عقلانیت و محاسبه گری در نظام اسلامی را از محورهای ۵ گانه همایش مذکور عنوان کرد.

وی اضافه کرد: علاقمندان می توانند آثار علمی و رسانه ای خود را تا هشتم دیماه به آدرس رشت - میدان شهدای گمنام(یخسازی) - سپاه قدس گیلان - معاونت روابط عمومی و یا به نشانی سایتWWW. Basijresane. irارسال کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه قدس گیلان گفت: همچنین شماره تلفن ۳۳۱۸۲۳۰۵-۰۱۳ آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان است.

سرهنگ بابایی در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون پنج جلسه هماهنگی با محوریت و پشتیبانی فرماندهی سپاه قدس گیلان و با هماهنگی معاون روابط عمومی بسیج کشور بعمل آمد قرار است که این مهم در تاریخ بیست و یکم دیماه همزمان با سالروز تاسیس بسیج و رسانه در گیلان برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز