خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

مهم‌ترین اولویت صنعت گیلان صنایع سلولزی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۹۷

مهم‌ترین اولویت صنعت گیلان صنایع سلولزی است و صنایع نساجی و ساختمانی از دیگر اولویت‌های صنعت استان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به صدور مجوز تاسیس ۱۰ واحد صنایع سلولزی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون شش واحد صنایع سلولزی در گیلان راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، علی منتظری امروز در بازدید از یک واحد سلولزی در گیلان مهم‌ترین اولویت صنعت گیلان را صنایع سلولزی دانست و اظهار کرد: صنایع سلولزی در رونق کشاورزی استان تاثیرگذار است.

وی از صدور مجوز تاسیس ۱۰ واحد صنایع سلولزی در گیلان خبر داد و افزود: تاکنون شش واحد صنایع سلولزی در استان راه‌اندازی شده است.

منتظری ظرفیت واحدهای راه‌اندازی شده را سالانه ۶۰۰ هزار مترمکعب خواند و بیان کرد: مهم‌ترین اولویت صنعت گیلان صنایع سلولزی است و صنایع نساجی و ساختمانی از دیگر اولویت‌های صنعت استان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به وجود مرزهای دریایی و خشکی در این استان اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود مواد اولیه صنایع سلولزی در کشورهای حاشیه خزر به‌ویژه در منطقه سیبری فدراسیون روسیه، امکان تامین مواد اولیه و توسعه صنایع سلولزی در گیلان وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز