خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شهرداری رشت پیشنهاد داد:

ایجاد اداره کل روابط عمومی در شهرداری های کلانشهرها

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۵۱

ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در سطح یکی از معاونین شهرداران و همچنین ایجاد اداره کل در این حوزه می تواند بر اهمیت روابط عمومی ها بیفزاید.

مدیر روابط عمومی شهرداری رشت به همراه معاون این اداره و مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در بیست و یکمین نشست کمیته ارتباطات و بین الملل شهرداری کلان شهرهای کشور حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، علیرضا حسنی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری رشت در این نشست با اشاره به رسالت روابط عمومی ها در برقراری ارتباطات و گسترش تعاملات مردمی و نهادی گفت: قطعاً برگزاری چنین نشست هایی و تداوم آنها می تواند نقش موثری در ارتقای خدمت ایفا نماید.

وی افزود: مباحثمطروحه در جلسات باید به صورت عملی محقق گردد تا بتوان با دریافت خروجی مناسب، در جهت توسعه حرفه روابط عمومی گام برداشت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل با بیان این مطلب که روابط عمومی ها همواره به عنوان یکی از مشاغل سخت و زیان آور می باشند تصریح کرد: باید در جهت تعلق گرفتن سختی کار به این شغل تلاش نمود.

حسنی در ادامه ارتباطات را شرط خلق و بقاء جامعه ای پویا عنوان نمود و گفت: ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در سطح یکی از معاونین شهرداران و همچنین ایجاد اداره کل در این حوزه می تواند بر اهمیت روابط عمومی ها بیفزاید.

وی افزود: ارتباطات مردمی اگر تنها به نگاه های مدیریتی و آموزشی محدود گردد علاوه بر اثربخشی حداقلی، میزان مشارکت ها را نیز کاهش خواهد داد که باید تلاش شود در فعالیت های روابط عمومی شهرداری ها فضایی مطلوب و ماندگار جهت شنیدن نظرات و پاسخگویی به مطالبات شهروندان فراهم گردد.

حسنی برگزاری کارگاه های تخصصی برای کارشناسان به موازات نشست مدیران و همچنین برگزاری نشست روابط عمومی سازمان های زیر مجموعه شهرداری ها با الویت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی را از دیگر موارد مطروحه برای نشست های آتی عنوان نمود.
وی برگزاری کارگاه های آموزشی، نشست های دو جانبه با روابط عمومی های کلان شهرها، ازجمله تهران، تبریز، مشهد، شیراز، کرمانشاه و… بازدید از برج میلاد و رصدخانه، مرکز کنترل ترافیک وبازدید از باغ موزه دفاع مقدس از برنامه های جانبی این نشست عنوان نمود.
لازم به ذکر است نشست بعدی مدیران روابط عمومی کلان شهرها در کرج برگزار خواهد گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز