خبرگزاری کار ایران

از یکشنبه هفته آینده صورت می گیرد؛

توزیع شیر رایگان در همه مدارس گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۳۹

از امروز در سال تحصیلی جاری ۲۷۰ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی، پیش دبستانی، مدارس شبانه روزی و متوسطه دوره اول استان تحت پوشش تغذیه با شیر رایگان قرار گرفتند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت: از امروز در سال تحصیلی جاری ۲۷۰ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی، پیش دبستانی، مدارس شبانه روزی و متوسطه دوره اول استان تحت پوشش تغذیه با شیر رایگان قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از رشت، مهدی حاجتی امروز در حاشیه مراسم آغاز توزیع شیر در دبستان دختران شهید فرحناز معصومی در رشت در جمع خبرنگاران افزود: توزیع شیر رایگان از امروز در رشت آغاز شده و از یکشنبه هفته آینده بعد از تعطیلات پیش رو در بقیه مدارس تحت پوشش توزیع می‌شود.

وی گفت: توزیع شیر در مدارس گیلان طی قراردادی با شرکت شیرپگاه انجام می‌گیرد که طبق مصوبه ۷۰ مرحله شیر در بین دانش آموزان بایستی توزیع شود که در نوبت اول برای ۲۴ مرحله تامین اعتبار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: شیر امسال به صورت پاستوریزه و استریل و غنی شده با ویتامین D توزیع می‌شود.

وی با اشاره به فواید شیر و ضرورت استفاده از آن توسط دانش آموزان تصریح کرد: معلمان در مدارس بایستی دانش آموزان را به استفاده از این غذای سالم تشویق کنند.

حاجتی با تاکید بر ضرورت ترویج استفاده از غذای سالم در بین دانش آموزان بیان کرد: شیر از جمله مواد غذایی سالمی است که در سلامت همه افراد نقش بسزایی دارد.

بیش از ۳۷۶ هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز