خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

با تولید محتوای الکترونیکی، شیوه‌های تدریس بهبود می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۴۲۲

در فروردین ماه سال جاری، اجرای اولین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دوره ابتدایی که برای اولین بار در گیلان اجرا می‌شود به تصویب شورای آموزش وپرورش استان گیلان رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، در جریان بازدید از از کارگاه‌های جشنواره تولیدمحتوای الکترونیکی دوره ابتدایی بهینه در مدرسه آذر ناحیه یک رشت گفت: این کارگاه‌های آموزشی به منظور بهبود شیوه‌های تدریس و به کارگیری روش‌های نوین یاددهی، یادگیری، افزایش توانمندی‌های علمی فنی معلمان ابتدایی، در تولید محتوای آموزش الکترونیکی و نیز ارتقای میزان اثربخشی در فرآیند آموزش در کلاس درس، با مشارکت اداره کل آموزش و پروش گیلان، اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و پارک علم و فناوری گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمد رضا گلی، معاون آموزش ابتدایی گیلان در حاشیه این بازدید گفت: در فروردین ماه سال جاری اجرای اولین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی دوره ابتدایی که برای اولین بار در گیلان اجرا می‌شود به تصویب شورای آموزش وپرورش استان گیلان رسید.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره در ۳ سطح مدیران و معاونین، معلمان و دانش آموزان طراحی شده است که معاونت آموزش ابتدایی به منظور ارتقای کیفیت جشنواره اقدام به برگزاری کارگاه‌هایی برای این عزیزان کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز