خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت صنعتی پارس زرآسا خبر داد:

تولید پلوپز دیجیتال و سخن گو با قابلیت کنترل و دستور پخت از تلفن

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۷۳

واحد صنعتی پارس زرآسا همواره سعی کرده با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی و همسو کردن آن با نیاز مصرف کننده گام بردارد.

مدیر عامل شرکت صنعتی پارس زرآسا از تولید پلوپز دیجیتال و سخن گو به عنوان یکی از آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری شرکت صنعتی پارس زرآسا با قابلیت کنترل و دستور شروع پخت از طریق تلفن منزل کاربر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، واحدهای تولیدی منتخب دانش بنیان استان گیلان در نمایشگاه هفته پژوهش استان حضوری موثر و فعال داشتند.

فرحمند پورعلی مدیرعامل شرکت صنعتی پارس زرآسا از واحدهای مشارکت کننده در نمایشگاه هفته پژوهش با اشاره به نقش تحقیق و پژوهش در موفقیت واحدهای صنعتی و جایگاه آن در ایجاد ماندگاری و ثبات در بازار و مقبولیت کالای تولیدی بین مشتریان گفت: این واحد صنعتی همواره سعی کرده با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی و همسو کردن آن با نیاز مصرف کننده گام بردارد.

وی با اشاره به آخرین دستاورد‌ها و تازه‌ترین تولیدات این واحد صنعتی گفت: تولید پلوپز دیجیتال و سخن گو یکی از آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناوری شرکت صنعتی پارس زرآسا است که قابلیت کنترل و دستور شروع پخت را از طریق تلفن منزل برای کاربر فراهم می‌کند.

وی در خصوص نحوه کار با این پلوپز گفت: براساس برنامه‌هایی که برای این دستگاه تعریف شده این پلوپز به تلفن منزل اتصال می‌یابد و شما در هنگامی که در منزل نیستید می‌توانید با تماس با تلفن منزل دستور شروع پخت را به دستگاه بدهید.

پورعلی تصریح کرد: قابلیت جالب این دستگاه این است که در صورت دیرکرد شما در رسیدن به منزل این پلوپز می‌تواند تا دو ساعت به صورت خودکار غذا را گرم نگه دارد.

وی همچنین رونمایی از جاروبرقی کمپرسور ۲۵۰۰ وات را از دیگر دستاوردهای علمی و پژوهشی این واحد صنعتی عنوان کرد و افزود: کاربر در هنگام استفاده از این دستگاه بدون فشردن پدال خاموش – روشن کردن دستگاه و تنها از طریق دستگیره جاروبرقی می‌تواند دستور خاموش و روشن کردن جاروبرقی را اجرا کند.

وی افزود: این سیستم از طریق wifi عمل می‌کند و دستگیره جاروبرقی بدون هیچگونه اتصال برقی و سیمی با دستگاه، جاروبرقی را خاموش و یا روشن می‌کند.

وی برنامه‌های پژوهشی آینده شرکت پارس زرآسا را تولید جارو برقی فونیکس(بدون صدا) عنوان کرد و افزود: این دستگاه پس از اتمام مراحل ساخت اولیه روانه بازار مصرف خواهد شد.

پورعلی خاطر نشان کرد: این واحد صنعتی با استفاده از روش نمونه سازی سریع لیزری((SLS و اندازه برداری سه بُعدی(CMM) به عنوان تکنولوژی نوین در صنعت، امکان تبدیل سریع ایده‌های مهندسی به محصول و یا مدل‌های کاربردی را فراهم سازد.

مدیرعامل شرکت طراحی صنعتی لوازم خانگی پارس زرآسا با اشاره به فعالیت‌های گسترده این واحد صنعتی در عرصه طراحی لوازم برقی خانگی ایران گفت: پردازش ایده‌های نو در طراحی لوازم خانگی و خلق محصولات جدید، بخش تحقیقات جامع از بازار مصرف متناسب با خواسته‌ها و نیاز مشتری از جمله مهم‌ترین ارکان فعالیتی ماست.

وی تمامی دستاوردهای پژوهشی و تولیدی این شرکت را محصول بومی کشور عنوان کرد و افزود: تمامی مراحل ساخت، طراحی بُردهای الکترونیکی، طراحی ظاهری دستگاه محصول علمی و پژوهشی مهندسان داخلی این شرکت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز