خبرگزاری کار ایران

تبدیل اراضی طالب آباد به پارک گردشگری در انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۲۵

طرح تبدیل اراضی طالب اباد به پارک گردشگری درحاشیه بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از ۱۴ پروژه عمران روستایی این منطقه مطرح شد.

بخشی از اراضی طالب آباد به پارک گردشگری تبدیل می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت روابط عمومی وامور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، مهندس رضا مسرور، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل این سازمان از ۲۱ پروژه عمران روستایی که از سوی معاونت فنی عمرانی سازمان در محدوده منطقه در حال اجرا می‌باشد بازدید کرده و از نزدیک درجریان روند احداثپروژه‌های مزبور قرار گرفت.

بازدید از طرح‌هایی چون لایروبی، لوله گذاری و دیوار سازی رودخانه‌ها، ساخت رختکن برای امکان ورزشی، ساخت مسجد، احداثخانه عالم و تسطیح، تعریض، زیرسازی و آسفالت معابر روستایی از جمله برنامه‌های این برنامه بود که معاون و مدیران معاونت فنی عمرانی و پیمانکاران طرحهای در دست اجرا، گزارشی از پروژه‌های فوق ارائه دادند.

در حاشیه این بازدید، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از اراضی روستای طالب آباد بازدید کرد و گفت: در نظر داریم با اجرای طرح‌های زیرساختی، تفریحی و گردشگری این مجموعه را به پارک گردشگری تبدیل کنیم.

وی افزود: پس از پاکسازی و درختکاری بلوار منطقه آزاد انزلی به عنوان نخستین مرحله از اجرای طرح درختکاری از سوی این سازمان، در آینده با ایجاد کمپینگ، پیست دوچرخه سواری، مراکز تفریحی و خدمات گردشگری طرح توسعه این پارک براساس استانداردهای سازمان منطقه آزاد انزلی اجرایی می‌شود.

وی بر لزوم توجه به حفاظت از محیط زیست تصریح کرد و گفت: اجرای طرح‌های اطلاع رسانی، تبلیغاتی، فرهنگی به منظور فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و گسترش مباحثفرهنگی زیست محیطی در سطح جامعه از اولویتهای این سازمان در طرح توسعه پارک جنگلی طالب آباد است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز