خبرگزاری کار ایران

واکنش فرماندار رشت به برخی از سایتهای خبری:

برخی سایتها حرفهایم را تحریف کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۴۱

نده از طرف آقای استاندار اظهار نظری کرده و فقط برداشت شخص خود را نسبت به فضای عمومی استان به صورت دلسوزانه و خیرخواهانه برای شورا و منافع مردم مطرح کردم که قطعاً آقای استاندار اگر بخواهد نظری داشته باشد به صورت شفاف و بدون واسطه بیان می‌کنند، کما اینکه ایشان بارها نظرات خود را در خصوص شورا در رسانه‌های مختلف استان بیان کرده‌اند.

فرماندار رشت در واکنش به خبر منتشرشده یکی از پایگاههای خبری مبنی بر تحلیل گفتگوی وی با خبرگزاری ایلنا گفت: با وجود تاکید بنده به رسانه‌ها برای حفظ آرامش و کمک به تعالی مدیریت شهری، برخی به دنبال جریان سازی و بد اخلاقی در جامعه هستند.

سید عیسی مهدوی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، افزود: مانند همیشه از همگان خواستار ایجاد فضایی آرام هستم تا اعضای شورا بتوانند شهرداری با درایت برای شهر رشت انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: برخی که به دنبال بد اخلاقی رسانه‌ای هستند، صحبتهای ارشادی بنده را به نحوی خاص تحلیل کرده‌اند که با این کار موجب بد اخلاقی دیگری شدند.

فرماندار رشت عنوان کرد: هدف از اینکه عنوان کردم، شهردار از اعضای شورا نباشد بهتر است، یک نکته پیشنهادی و ارشادی بود که در افکار عمومی نقش بسته است.

مهدوی بیان کرد: بنده از طرف آقای استاندار اظهار نظری کرده و فقط برداشت شخص خود را نسبت به فضای عمومی استان به صورت دلسوزانه و خیرخواهانه برای شورا و منافع مردم مطرح کردم که قطعاً آقای استاندار اگر بخواهد نظری داشته باشد به صورت شفاف و بدون واسطه بیان می‌کنند، کما اینکه ایشان بارها نظرات خود را در خصوص شورا در رسانه‌های مختلف استان بیان کرده‌اند.

وی گفت: اگر کسانی دلسوز شهر هستند باید فضا را طوری مهیا کنند تا اعضای شورا بتوانند شهرداری با درایت را برای کلانشهر رشت انتخاب کنند و از ایجاد جوسازی و بد اخلاقی در جامعه پرهیز کنند.

مهدوی گفت: تحلیل مطالبی را که در یکی از پایگاهای خبری بدون مجوز رشت در خصوص نظر بنده درباره اعضای شورای شهر رشت منتشر شده است تکذیب می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز