خبرگزاری کار ایران

دستیار ‌رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی:

هیچ گناهی بالاتر از ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۷۶

سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران، مقابله با تبعیض و ایجاد عدالت و وحدت بین اقوام‌ها و مذاهب است.

دستیار ‌رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: هیچ منکر، ظلم و گناهی بالاتر از ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی نیست.

به گزارش ایلنا از تالش، حجت‌الاسلام علی یونسی امروز در نشست با علمای اهل سنت و تشیع در آستانه هفته وحدت در دانشگاه پیام‌نور این شهرستان به موضوع عدالت اشاره کرد و ‌وحدت بین مذاهب و اقوام را از سیاست‌های مهم نظام دانست.

وی با بیان اینکه اگر عدالت نباشد کینه به وجود می‌آید، تصریح کرد: نسبت به مسلمانان باید فکر و مثبت خوب داشته باشیم و سوءظن و بدگمانی را از خود دور کنیم.

وی درباره تاکید مقام معظم رهبری بر وحدت شیعه و سنی افزود: در دو دهه اخیر مقام معظم رهبری ۶۵ بار بر وحدت شیعه و سنی تاکید داشته‌اند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی خدمات نظام جمهوری اسلامی را عادلانه خواند و خاطرنشان کرد: خدماتی که جمهوری اسلامی ارائه می‌دهد برای همه یکسان و از روی عدالت است.

وی متفاوت بودن را نشانه بی‌عدالتی ندانست و اضافه کرد: اراده حکومت عدالت و وحدت است و تفاوت مانند انگشتان یک دست وجود دارد که یکی نیستند اما یکدیگر را تکمیل می‌کنند.

یونسی با بیان اینکه عده‌ای تلاش می‌کنند مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهند، تصریح کرد: این اراده شیطان است اما جمهوری اسلامی ایران این امر را نمی‌خواهد.

وی امنیت را در سایه وحدت و وحدت را در سایه عدالت خواند و گفت: سیاست جمهوری اسلامی مقابله با تبعیض و ایجاد عدالت است و نظام و دولت نمی‌خواهد اختلاف ایجاد کند.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی متذکر شد: در نظام جمهوری اسلامی رهبری، منافع، فرصت و عدالت برای همه است نه برای یک گروه.

وی با ابراز رضایت از ایجاد وحدت بین اهل سنت و شیعه در کشور به ویژه در تالش خاطرنشان کرد: حفظ وحدت همواره باید در اولویت قرار گیرد و هیچ منکر، ظلم و گناهی بالاتر از ایجاد اختلاف در جامعه اسلامی نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز