خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

در خدمت به مردم، توجهی به قوم و مذهب‌شان نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۵۷۹

هم اکنون وحدت بسیار خوبی در بین اهل تسنن و تشیع در این سه شهرستان وجود دارد.

استاندار گیلان گفت: در خدمت به مردم، توجهی به قوم و مذهبشان نمی‌کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد علی نجفی امروز در همایش اهل تسنن و تشیع غرب گیلان که با حضور دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در دانشگاه پیام نور تالش برگزار شد، گفت: در برنامه‌های خدمت رسانی به مردم هیچ توجهی به دین و مذهب‌شان نداریم.

وی در این مراسم که با حضور جمعی از ائمه جمعه، فرمانداران، روحانیون و نخبگان اهل تسنن و تشیع شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و آستارا برگزار شد با بیان اینکه هرگز در برنامه‌های کاری و خدمت رسانی به مردم هیچ‌گاه بحثاهل تسنن و تشیع مطرح نبوده است افزود: در خدمت به مردم توجهی به قوم و مذهبشان نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: هم اکنون وحدت بسیار خوبی در بین اهل تسنن و تشیع در این سه شهرستان وجود دارد.

نماینده‌ی عالی دولت در گیلان در بخش دیگری از سخنانش به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب و تأکیدات دولت مبنی بر جلوگیری از تصرف و تبدیل اراضی کشاورزی به غیر کشاورزی اشاره کرد و گفت: باتوجه به محدودیت زمین و ویژگی‌های خاص آن در تالش، آستارا و رضوانشهر، این اراضی ثروت منطقه محسوب می‌شود که همگان باید از آن بهره‌مند شوند و جهت استفاده‌ی اشخاص نیست.

استاندار گیلان همچنین یکپارچه سازی اراضی کشاورزی توسعه‌ی باغات کیوی، مرکبات و فندوق، احیای جنگل‌های مخروبه، حمایت و تشویق از تعاونی‌های زنبورداری توسعه‌آبزی پروری و تکثیر بچه ماهیان و مهار آب‌های سطحی را از دیگر برنامه‌های توسعه‌ی غرب گیلان عنوان و خاطر نشان کرد: سد شفارود تنها پروژه‌ای در کشور بود که توانست مجوز فاینانس را سال گذشته کسب کند و تنگناهای منابع طبیعی و محیط زیست آن نیز در حال حل شدن است.

نجفی استفاده از روش‌های نوین آبیاری و سیستم‌های تحت فشار، توسعه شرکت‌های صنعتی، صنایع دستی و فرش بافی را در بهبود معیشت مردم مهم عنوان کرد و افزود: گسترش واحدهای گل و گیاه در گیلان و ساخت پایانه‌ی گل و گیاه در آستارا از برنامه‌های دیگر برای ارز آوری است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت ساخت راه آهن آستارا برای دولت و تأکیدات رئیس جمهور در این زمینه یاداور شد: تکمیل بزرگراه پونل و کنار گذر تالش نیز در حال پیگیری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز