خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی؛

با تنبیه دانش آموزان در مدارس، به‌طور جد برخورد خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۲۹۲

نظارت بر عملکرد معلمان و مدیران مدارس به جلوگیری از بروز رفتارهای خشونت‌بار در مدارس منجر خواهد شد.

جبار کوچکی‌نژاد، با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر تنبیه دانش‌آموزان در برخی مدارس کشور٬ گفت: وزارت آموزش و پرورش باید به جد با چنین رفتارهایی برخورد کند تا زمینه بروز چنین رفتارهایی از بین برود.

به گزارش ایلنا، وی با بیان این مطلب که مجلس به طور حتم به موضوع تنبیه دانش‌آموزان در مدارس ورود خواهد داشت، افزود: نظارت بر عملکرد معلمان و مدیران مدارس به جلوگیری از بروز رفتارهای خشونت‌بار در مدارس منجر خواهد شد.

کوچکی‌نژاد ادامه داد: تنبیه نه تنها باعثسر به راه شدن دانش‌آموزان نمی‌شود بلکه به جری شدن افراد برای درس نخواندن و مخالفت با قوانین جاری مدرسه منجر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه وزارت آموزش و پرورش باید مدیران و معلمان مدارس را درخصوص ممنوعیت هر نوع تنبیهی توجیه کند٬ گفت: برخورد شدید با عاملان تنبیه دانش‌آموزان در مدارس باید در دستور کار آموزش و پرورش برای ایجاد امنیت روانی و تحصیلی دانش‌آموزان دنبال شود.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه ضعف اطلاع‌رسانی درخصوص برخورد با عاملان تنبیه در مدارس به تکرار دوباره آن در سایر مدارس کشور منجر می‌شود٬ تصریح کرد: در صورتی که برخورد بدون تسامح با افراد متخلف صورت گیرد بدون شک شاهد تنبیه بدنی در مدارس نخواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز