خبرگزاری کار ایران

سرپرست تعاون روستایی استان گیلان گفت

بیشترین مقدار خرید پروتئین حیوانی از دامداران را شیر تشکیل می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۳۵۷

۵۹۳ میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال، انواع گوشت مرغ، ماهی، گوشت قرمز، شیر و تخم مرغ از کشاورزان توسط شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی کشاورزی و روستایی استان خریداری شد.

تیمور رنگیدن امروز در جلسه تعاون روستایی گیلان درخصوص میزان خرید پروتئین حیوانی با اشاره به اینکه بیشترین مقدار خرید این محصولات را ۲۲ هزار و ۷۸۴ تن شیر از دامداران استان گفت: به مقدار ۲۵ هزار و ۱۵۵ تن و به ارزش اقتصادی شامل انواع گوشت مرغ، ماهی، گوشت قرمز، شیر و تخم مرغ از کشاورزان توسط شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی کشاورزی و روستایی استان خریداری شد.

به گزارش ایلنا، رنگیندن با بیان این مطلب که در ۹ ماهه سال جاری ۲۲ هزار و ۷۸۴ تن شیر از دامداران استان خریداری شد، افزود: در راستای طرح خریدهای توافقی محصولات کشاورزی و دامی و توزیع نهاده‌ها از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه، میزان ۱۰۵ هزار و ۲۸۴ تن انواع محصولات کشاورزی و دامی و نهاده‌ها به ارزش اقتصادی ۱۳۹۶ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال به صورت توافقی توسط شبکه تعاون روستایی استان گیلان خریداری و توزیع شد.

سرپرست تعاون روستایی استان گیلان خاطر نشان کرد: خرید محصولات کشاورزی به مقدار ۸۰ هزار و ۱۲۹ تن به ارزش اقتصادی ۸۰۲ میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال بوده که بیشترین مقدار خرید این محصولات شامل سبوس گندم به مقدار ۲۶ هزار و ۸۸۳ تن، آرد گندم به مقدار ۱۲ هزار و ۲۴۴ تن، جو و آرد جو به مقدار ۱۰ هزار و ۱۵۶ تن، کنسانتره دامی به مقدار ۹ هزار و ۸۳۵ تن و ذرت و آرد ذرت به مقدار ۵ هزار و ۹۹۵ تن بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز