خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش گیلان:

اشتغال فرزندان شهداء در اولویت انتظارات قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۱۶

از توان و تخصص و تجربه فرزندان شهید و ایثارگر وفادار به انقلاب و نظام در حوزه های مدیرییتی باید استفاده شود.

دبیرکل و معاون برنامه ریزی تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر نو اندیش خدمت گزار گیلان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، محمد رمضانی دبیرکل جمعیت فرزندان شهید و ایثارگر نو اندیش خدمتگزار ضمن تشریح و تبیین اهداف این تشکل گفت: این جمعیت بصورت سراسری اداره می‌شود که نمایندگی گیلان آن نیز شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: هدف اصلی این تشکل در مباحثفرهنگی و خدمت به خانواده‌های شهداء و ایثارگر و رزمندگان است که در آینده نیز خدماتی را به عموم مردم نیز ارائه خواهد داد.

رمضانی همکاری همه جانبه این تشکل با بنیاد شهید گیلان در جهت رفع مشکلات خانواده‌های شهدا را مورد تاکید قرر داد و اشاره داشت: بصورت ماهانه به همراه مسئولان بنیاد شهید و فرماندار رشت به خانواده‌های شهدا سرکشی شده و کمیته‌ای در جهت بررسی و رفع مشکلات آنان تشکیل خواهد شد.

وی بیان داشت: حضور همه جانبه فرزندان شاهد و ایثارگر گیلان در عرصه و پیروی از خط ولایت و راه سرخ شهدا از ویژگی‌های اصلی این تشکل است.

رمضانی برگزاری یادواره‌های شهدا و همایش های متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر و تشکیل کلاسهای آموزشی و مشاوره ای و تقویت اقتصاد مقاوتی و کمک به بومی سازی اقتصادی و پیگیری اموراتی از این قبیل را در دستور کار این تشکل بیان کرد.

محمد ابروفراخ معاون برنامه‌ریزی این تشکل هدف و برنامه تخصصی این حوزه را رفع مشکل اشتغال فرزندان شهدا را در اولویت دانست و گفت: ارتقای شغلی همه فرزندان شهدا و ایثارگر در دستگاه‌های اجرایی استان را خواستار شده و ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک تخصص و تجربه فرزندان شهید و ایثارگر وفادار به انقلاب و نظام در زمینه‌های گوناگون در حوزه‌های مدیرییت باید مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و فعالیت فرزندان شاهد در غالب یک تشکل آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با این مجموعه اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز