خبرگزاری کار ایران

مدیر آب و فاضلاب لنگرود خبر داد:

اجرای عملیات لوله گذاری رینگ شبکه در لنگرود

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۵۵

تامین اعتبار این پروژه بالغ بر ۵۰۰۰ میلیون ریال است که انتظار می‌رود به‌دلیل محدودیت منابع آبی و افت شدید سفره های زیر زمینی برای گذراندن بحران کم آبی، شهروندان با رعایت الگوی مصرف نسبت به مدیریت مصرف آب اقدام کنند.

مدیر امور آبفای لنگرود از آغاز اجرای عملیات لوله گذاری رینگ شبکه این شهر به طول ۱۲۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۵۰۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لنگرود، زاهدی با اشاره به آغاز اجرای عملیات لوله گذاری رینگ شبکه داخل شهر لنگرود اظهار داشت: این شبکه به طول ۱۲۰۰ متر با لوله پلی اتیلن به قطر ۲۰۰ میلی متر در مسیر چالکیاسر اجرا می شود.

وی تصریح کرد:با توجه به ساخت و سازهای جدید و افزایش تعداد مشترکین، شبکه موجود در برخی مناطق همچونموبندان لنگرود پاسخگوی نیاز مشترکین نبود که با اتمام مراحل اجرایی پروژه، فشار آب مناطق موبندان و بخشی از نقاط انتهایی شبکه آبرسانی لنگرود تقویت خواهد شد.

مدیر امور آبفای لنگرود افزود: تامین اعتبار این پروژه بالغ بر ۵۰۰۰ میلیون ریال است که انتظار می‌رود به‌دلیل محدودیت منابع آبی و افت شدید سفره های زیر زمینی برای گذراندن بحران کم آبی، شهروندان با رعایت الگوی مصرف نسبت به مدیریت مصرف آب اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز