خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

تبدیل شدن مجموعه شیلات بندر کیاشهر به پارک موزه

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۸۸۵

نباید به مردم قولهای خلاف واقع بدهیم و امیدی را در مردم ایجاد کنیم که تحقق نمی یابد.

در حال حاضر سرمایه گذارانی برای انجام این کار اعلام آمادگی کرده اند که با کمک وزارت جهاد کشاورزی اینمجموعه به موزه شیلات ایران تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت: در این نشست که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار آستانه اشرفیه،‌ امام جمعه بخش کیاشهر و جمعی از اعضای شورای شهر کیاشهر حضور داشتند دکتر محمد علی نجفی برضرورت تلاش وتوجه مدیران به شهرستانها گفت: برگزاری چنین نشستهایی برا ی بررسی مسائل ومشکلات شهرستانی در دفتر کار استاندار ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مردم خواسته های بحقی از مسولان دارند که باید به تناسب امکانات پاسخ داده شود افزود: نباید به مردمقولهای خلاف واقع بدهیم و امیدی را در مردم ایجاد کنیم که تحقق نمی یابد.

استاندار با اشاره وجود مجموعه بناهای شیلات بندر کیاشهر که قدمت آن به دوران قاجار باز میگردد گفت: این اثر تاریخی که از سوی سازمان میراثفرهنگی وگردشگری در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است قابلیت تبدیل شدن به پارک موزه را دارد.

این مسئول همچنین با اشاره به گسترش محدوده منطقه آزاد انزلی که بخشی از کیاشهر را نیز شامل میشود اظهار داشت: این افزایش محدوده فرصتی در جهت کمک به توسعه بخش کیاشهر است.

وی به قابلیتهای گردشگری شهرستان آستانه اشرفیه نیز اشاره کرد و افزود: باید حضور سرمایهگذاران در این شهرستانبیشتر فراهم شود که منطقه آزاد در این بخش تاثیرگذار است.

دکتر نجفی از اهتمام مدیران در جهت اتمام پروژه های مسکن مهر خبر داد و افزود: تمام تلاش مدیران بر این است که با فراهم کردن زیر ساخت های لازم در پروژه های مسکن مهر موجبات آسایش و رفاه مردم و خانه دار شدن آنان رافراهم کنیم.

در این نشست درخصوص پروژه های عمران شهریتعریض پلها و روکش آسفالت، ساماندهی پسماند و بازارچه محلی بندرکیاشهر، تأمین روشنایی مناطق گردشگری، کمک به ساخت مجمتع آدینه، مسجد جامع وساماندهیگلزار شهدا تصمیم گیری شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز