خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شفت خبرداد:

اصناف پرچمدار جهاد اقتصادی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۸۹۱

پس از یک‌هزار و ۴۰۰ سال اسلام در کشورمان حاکم شده و هر فرد مسلمانی که در این جامعه اسلامی زندگی می‌کند باید مسئولیت خود را به خوبی انجام دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شفت گفت: بازاریان و اصناف پرچمدار جهاد اقتصادی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنااز شفت، محمدباقر میرسرایی در دیدار با هیئت رئیسه اتاق اصناف، حوزه مقاومت بسیج اصناف و پایگاه مقاومت میرزاکوچکخان اصناف این شهرستان اظهارکرد: در برههای که با جنگ اقتصادی مواجه هستیم ضرورت دارد بسیج اصناف در کنار و بازار و اتحادیههای صنوف با رصد هوشمندانه اجازه ندهند بازار با هر موجی بلرزد و باید پرچمدار عرصه جنگ اقتصادی باشند.

وی با بیان اینکه بازار و اصناف در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم میتوانند انقلاب را بیمه و یا برعکس آن را با چالش مواجه کنند، افزود: بازار و اصناف باید نقش و اثرگذاری خود را در هر رویداد که در کشور اتفاق میافتد پررنگتر به منصه ظهور برسانند.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با تاکید بر اینکه واگرایی و همگرایی مردم نسبت به انقلاب اسلامی به عملکرد بازاریان بستگی دارد، گفت: بازار باید دغدغه انقلاب اسلامی و جهتگیری انقلابی داشته باشد.

وی افزود: در شرایطی که پس از یکهزار و ۴۰۰ سال اسلام در کشورمان حاکم شده هر کس باید نقش و وظیفه خود را به درستی انجام دهد و هر فرد مسلمان که در این جامعه اسلامی زندگی میکند دارای مسئولیت است و بایدمسئولیت خود را به خوبی انجام دهد.


میرسرایی بازاریان را به خوش خلقی، مردمداری و مردمیاری، پرهیز از غش در معامله، رضایت به سود کم، همدلی و رفاقت، توجه به کیفیت، رعایت انصاف و عدالت و اهتمام در کسب روزی حلال توصیه کرد و افزود: رعایت این مسایل توسط بازاریان میتواند موجب رونق کسب و کار آنها شود.

فرمانده سپاه شفت بر ضرورت رعایت مسایل فرهنگی و مذهبی توسط بازاریان تاکید کرد و یادآور شد: بازاریان نباید از اقامه نماز اول وقت غافل شوند.

وی با اشاره به اینکه بازار ایرانی، اسلامی است، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس پشتیبانی جنگ به بازاریان وصل بود و در این قشر نیز تعداد زیادی در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند.

میرسرایی بسیج را یک تفکر و فرهنگ دانست و یادآور شد: هر کس که متدین بوده و اسلام، قرآن و ولایت را پذیرفته باشد و بخواهد جان خود را نیز در راه اسلام و انقلاب فدا کند بسیجی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز