خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری رشت:

رصدخانه شهر رشت تجهیز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۱۸

با توجه به در پیش بودن سال نو، مسئله آسفالت به عنوان یکی از الویت‌های اصلی مطرح است و در این خصوص باید سازمان عمران و مناطق پنج گانه اهتمام ویژه داشته باشند تا رضایت شهروندان حاصل شود.

سرپرست شهرداری رشت در نشست شورای معاونین که به طور مستمر در شهرداری رشت تشکیل می‌شود، گفت: مصوبات نشست های گذشته می بایست به صورت جدی پی گیری و نتایج مناسبی به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، وی تصمیم گیری درخصوص تجهیز رصدخانه و مشخص کردن وضعیت ساختمان مرکزی میدان گیل را یکی از دغدغه های مهم بر شمرد و افزود: وضعیت درآمد و هزینه نیز در جلسات آتی با حضور مدیران مناطق باید بررسی شود.

کریم سرپرست تصریح کرد: نزدیکی سال نو و انجام اقدامات بیشتر در راستای تامین رفاه عمومی و نیازهای شهروندان نیز به طرز صحیحی نیاز به پی گیری دارد تا با همراهی و مساعدت تمامی مدیران و همکاران شهرداری این فعالیت ها به بهترین نحو انجام پذیرد.

توانافر، مشاور شهردار رشت، نیز در ادامه گفت: مسئله آسفالت به عنوان یکی از الویت های اصلی با توجه در پیش بودن سال نو است و در این خصوص باید سازمان عمران و مناطق پنج گانه اهتمام ویژه داشته باشند تا رضایت شهروندان حاصل شود.

حسینی از دیگر مشاوران شهردار رشت نیز در نظر گرفتن مباحثترافیکی و مطرح کردن این مهم در کارگروه ترافیکی شهرداری رشت به منظور رفع مشکلات احتمالی و پی گیری جدی مصوبات کارگروه دستفروشان را از موارد قابل پی‌گیری بر شمرد.

همچنین رحمتی، معاون اداری ومالی، طلیسگر، معاون حمل و نقل و ترافیک، و نوروزی، معاون معماری و شهرسازی، و کامران زاده، سرپرست معاونت فنی و عمرانی نیز به ارائه گزارش درخصوص حوزه کاری خویش پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز