خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

پرداخت تسهیلات به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال به بافندگان فرش دستبافت

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۳۶

سه طرح به ارزش ۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال مربوط به دارندگان مجوز پشتیبان مشاغل خانگی برای دریافت اعتبارات به صندوق مهر امام رضا(ع) معرفی شده اند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ازامضای تفاهم همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با صندوق مهر امام رضا(ع) و کمیته امداد امام خمینی برای پرداخت تسهیلات تولید فرش دستباف به ارزش ۱۶۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، علی منتظری در نشست سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان درباره کمک به فرش‌بافان اظهار کرد: تاکنون یک‌هزار و ۷۲۵ نفر از قالی‌بافان گیلانی برای دریافت تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی به این اداره کل معرفی شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، تجارت، کشاورزی گیلان با بیان اینکه ارائه تسهیلات فرش دستباف ویژه دارندگان مجوز پشتیبان مشاغل خانگی در دست انجام است، افزود: مجموع ارزش ریالی این تعداد تسهیلات ۸۰ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال است و بقیه اعتبارات در حال بررسی و تشکیل پرونده برای معرفی به نهاد مذکور است.

این مسئول بیان داشت: سه طرح به ارزش ۲ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال مربوط به دارندگان مجوز پشتیبان مشاغل خانگی برای دریافت اعتبارات به صندوق مهر امام رضا(ع) معرفی شده‌اند.

وی اظهار داشت: طرح‌های در دست اقدام برای دریافت مجوز پشتیبان پس از تأیید در کارگروه اشتغال استان برای دریافت این تسهیلات به صندوق مهر امام رضا(ع) معرفی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز