خبرگزاری کار ایران

فرمانده پلیس راه گیلان خبر داد:

محدودیت ترافیکی در محورهای ارتباطی گیلان وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۰۵

توجه به عابران پیاده، که بیشترین قربانیان حوادثرانندگی را تشکیل می‌دهند به ویژه در محورهای فرعی گیلان، باید همواره مورد تاکید رانندگان قرار گیرد.

فرمانده پلیس راه گیلان گفت: تمام راههای ارتباطی گیلان باز است و محدودیت ترافیکی در این محورها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، مهیار رستگار با اشاره به وضعیت راههای گیلان در شرایط بارندگی، اظهار داشت: بارندگیهای سطح جادهها را لغزنده کرده و رانندگی باید با احتیاط کامل صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اکنون تمام راههای ارتباطی گیلان باز است، افزود: محدودیت ترافیکی در محورهای استان وجود ندارد و رانندگی با شرط احتیاط انجام شود.

فرمانده پلیس راه گیلان رعایت فاصله طولی مناسب و سرعت مطمئنه را مورد تاکید رانندگان قرار داد و یادآور شد: در جادهها با سطح لغزنده و شرایط بارانی سرعت زیاد موجب واژگونی خودرو میشود.

رستگار توجه به عابران پیاده را مورد تاکید رانندگان قرار داد و گفت: توجه به عابران پیاده که بیشترین قربانیان حوادثرانندگی را تشکیل میدهند به ویژه در محورهای فرعی گیلان باید همواره مورد تاکید رانندگان قرار گیرد.

وی واژگونی خودرو را عامل تصادفات زیاد به ویژه در شرایط بارندگی دانست و افزود: هر گونه بیاحتیاطی در شرایط بارندگی و لغزندگی جاده حادثهآفرین است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز