خبرگزاری کار ایران

بخشدار مرکزی آستانه اشرفیه خبر داد:

لایروبی انهار کشاورزی در آستانه اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۴۲۱

۹۰ درصد روستاهای بخش مرکزی آستانه‌اشرفیه از وجود دهیاری بهره‌مند می‌شوند.

بخشدار مرکزی آستانهاشرفیه از لایروبی و آمادهسازی انهار کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارایلنا از آستانهاشرفیه، فرامرز مصطفوی در جمع دهیاران بخش مرکزی این شهرستان با اشاره به آمادهسازی کشاورزان و شیار شخم برای سال زراعی جدید اظهار کرد: با توجه بهپیشبینیهای انجامشده در زمینه کمبود آب زراعی، از اکنون دهیاران بخش مرکزی فعالیتهای خود را برای برطرف شدن این مشکلات آغاز کردهاند.

وی لایروبی و آمادهسازی انهار کشاورزی در سال زراعی جدید را مهمترین برنامهبخش مرکزی آستانهاشرفیه ذکر کرد و ادامه داد: امیدواریم همکاریها برای تامین آب زراعی کشاورزی این بخشتداوم یابد.

بخشدار مرکزی آستانهاشرفیه از فعالیت ۵۷ دهیاری در روستاهای این بخش خبر داد و یادآور شد: با پیگیریهای انجام شده، تعداد هفت دهیاری جدید نیز در روستاهای تاسنده، کیسم جویکل، جو پشت، بیربنه بالا، بیربنه پائین، نوشر و لبشکاء این بخش راهاندازی شده است.

مصطفوی افزود: با راهاندازی این دهیاریهای جدید ۹۰ درصد روستاهای بخش مرکزی آستانهاشرفیه از وجود دهیاری بهرهمند میشوند.

وی با بیان اینکه مجوز راهاندازی این دهیاریهای جدید از سوی وزارت کشور صادر شده است، خاطرنشان کرد: نشستهای لازم نیز با اعضای شوراهای اسلامی این روستاها برگزار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز