خبرگزاری کار ایران

در آستانه دهه ی فجر در فومن برگزار شد؛

جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۶۲

شهیدزاده، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و فراهم سازی زمینه حضور هر چه بیشتر نهادها و بهره گیری از توان بالقوه، جهت هرچه با شکوهتر کردن مراسم سی ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را از اهداف تشکیل این جلسه برشمرد.

جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر فومن در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از فومن، حسین شهیدزاده، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن، صبح امروز دراین جلسه، به نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) با بهره گیری از اندیشه نو و ریشه دار الهی در صحنه سیاست بین المللی، نه تنها رژیم سفاک پهلوی را سرنگون کرد و انقلاب اسلامی را رهبری کرد. بلکه با ارائه تفکری جدید و فرهنگی کاملا " دینی و الهی و نفی آموزه های مکاتب مادی، باعثشد که غرب با انقلاب ایران وبا نام ایشان، بار دیگر اسلام را بشناسند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران برپایه آموزه های ناب اسلامی و افکار بلند و اندیشه متعالی حضرت امام(ره)، تکوین یافته است و همواره در عوامل پیدایش و طرح شعارهای محوری و تعیین اهداف و آرمان‌های بلند و راهکارهای رسیدن به آن، با اندیشه های آن شخصیت ملکوتی پیوندی نا گسستنی داشته است.

شهیدزاده، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و فراهم سازی زمینه حضور هر چه بیشتر نهادها و بهره‌گیری از توان بالقوه جهت هرچه با شکوهتر کردن مراسم سی ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهداف تشکیل این جلسه برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز