خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو:

سد پلرود و شفارود گیلان به‌زودی افتتاح خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۷۹

چیت‌چیان از تلاش و پیگیری استاندار گیلان، نمایندگان مردم این استان در مجلس و مسئولان زیرمجموعه وزارت نیرو قدردانی کرد.

چیت‌چیان از تلاش و پیگیری استاندار گیلان، نمایندگان مردم این استان در مجلس و مسئولان زیرمجموعه وزارت نیروقدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، حمید چیت‌چیان در حاشیه افتتاح سد آیت‌الله بهجت(ره) شهر بیجار اظهار کرد: به دلایل خاص منطقه‌ای استان کیفیت آب شرب استان در پایه انتظار نبود و اگر چه آب ‌تصفیه شده در اختیار مردم قرار می‌گیرد، اما انتظار می‌رفت خدمت بهتری انجام شود.

وی با بیان اینکه سد آیت‌الله بهجت ۱۵۰ میلیون متر مکعب آب شرب و ۱۵ میلیون متر مکعب آب کشاورزی استان را تامین می‌کند، افزود: سد آیت‌الله بهجت آب شرب ۱۴ شهر و ۲۲۰ روستای گیلان را تامین می‌کند.

وزیر نیرو از بهره‌برداری خش نیروگاهی سد آیت‌الله بهجت در مدت ۱۸ ماه آینده با ۶.۳ مگاوات برق خبر داد و گفت: دو سدمهم دیگر در گیلان در دست احداثاست.

وی تصریح کرد: سد پلرود و شفارود گیلان که در دست احداثبوده به سرعت به بهره‌برداری می‌رسند، ضمن اینکه مطالعات سدهای دیگری در این استان در دست اقدام است.چیت‌چیان از تلاش و پیگیری استاندار گیلان، نمایندگان مردم این استان در مجلس و مسئولان زیرمجموعه وزارت نیرو قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز