خبرگزاری کار ایران

رئیس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان:

استکبار از اسلام ناب محمدی(ص) هراس دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۳۳

اسلام ناب محمدی(ص) در مقابل اسلام آمریکایی است و استکبار از اسلام ناب محمدی هراس دارد.

رئیس عقیدتیسیاسی پلیس گیلان گفت: اسلام ناب محمدی(ص) در مقابل اسلام آمریکایی بوده و استکبار از این امر هراس دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنااز فومن،حجتالاسلام هادی شکری در جمع کارکنان پلیس این شهرستان با بیان اینکه استکبار جهانی از اسلام هراس دارد، اظهار کرد: اسلام ناب محمدی(ص) در مقابل اسلام آمریکایی است و استکبار از اسلام ناب محمدی هراس دارد.

به گفته وی، کسی که دینمدار و پیرو اسلام ناب محمدی(ص) است در جایی که ظلم یا گناهی باشد، نمیتواند ساکت بنشیند و معترض نشود.

رئیس عقیدتیسیاسی پلیس گیلان با تصریح بر اینکهبر مسلمان واجب است در مقابل منکر بایستد،خاطرنشان کرد:مردم عادی وظیفه تذکر زبانی دارند و وظیفه پلیس در این زمینه بیشتر است.

این مسئول مردمداری را حاصل اسلام ناب محمدی(ص) و دینمداری دانست و افزود: اسلام ناب محمدی(ص) اصل تولی و تبریاسلام حقیقی را به ما معرفی میکند و اینکه هیچ مستحبی بالاتر از گرفتن دست مظلوم نیست.

وی با اشاره به اینکههیچ چیز نباید مانع از حساسیت ما نسبت به امر به معروف و نهی از منکر و تولی و تبری شود، خاطرنشان کرد:امروزه استکبار با تبلیغات ماهوارهای در صدد است فرهنگ دینی ما را به سرقت ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز