خبرگزاری کار ایران

فرماندار فومن خبر داد:

افتتاح ۵۶ پروژه با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان در فومن

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۰۲

تمام روستاهای فومن با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در طرح گازرسانی قرار گرفته‌اند و ۶۴ روستای فومن در مرحله واگذرای به پیمانکار است.

۴۹ روستای فومن در طرح گازرسانی قرار گرفتند.

به گزارشخبرنگارایلنااز فومن، اسماعیل قربانزاده در جمع خبرنگاران کاروان خبری فجر گیلان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه خادمان بیمنت مردم و جامعه هستند، اظهار کرد: قلم خبرنگاران برای تقویت و سازندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار فومن شاخص گازرسانی این شهرستان را ۴۶ درصد و پایینتر از شاخص استان بیان کرد و متذکر شد: تمام روستاهای فومن با پیگیریهای نماینده مردم در مجلس شورای اسلامیدر طرح گازرسانیقرار گرفتهاند و ۶۴ روستای فومن در مرحله واگذرای به پیمانکار است.

این مسئول هدف گروهکهای تروریستی را ضربه زدن به امت اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ملت مسلمان دنیا و ایران تمام توطئهها و اهانتها را خنثی کرده است.

وی جمهوری اسلامی را پیشرو در راه پیشرفت دانست و افزود: دشمنان ملت و میهن به دنبال زیر پا گذاشتن این مردم هستند که با هوشیاری مردم همواره از این اتفاق جلوگیری شده است.

فرماندار فومن با تصریح بر اینکه اسلام هراسی از اهداف استکبار است گفت:شرشروران دنیا به خودشان بازگشته است.

قربانزاده تاثیرات انقلاب اسلامی را گسترده خواند و افزود: بیداری اسلامی اخیر منطقه برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

وی مهمترین اهداف دولت را حفظ و دعوت از بخش خصوصی دانست و یادآور شد: فاز دوم کارخانه نئوپان فومنات بدون دریافت هیچ هزینهای از دولت با ایجاد ۱۷۵ شغل با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت و معدن و تجارت افتتاح شد.

فرماندار فومن ساخت هتل ۱۹ طبقه را یکی دیگر از پروژهها بیان کرد و افزود: این برج در شهر ماکلوان با سهم آورده ۱۰۰ میلیارد تومان از بخش خصوصی در حال ساخت است.

قربانزاده از افتتاح ۵۶ پروژه در دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژهها با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان به بهرهبرداری میرسند.

وی افتتاح هتل معین، تامین آب شرب منطقه گوشلوندان، افتتاح مرغداری و واحدهای کشاورزی و دامی، راه و پلهای روستایی و ۹ خانه بهداشت را از دیگر پروژهها عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز