خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

مسئولان وظیفه دارند از آرمان‌های شهدای انقلاب پاسداری کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۵۹۵

جانفشانی‌های شهداء، زمینه‌ی حضور بیش‌تر مردم در صحنه‌های انقلاب را فراهم کرد.

استاندار گیلان، شامگاه دیشب در فضایی صمیمی با دو تن از خانوادههای شهدای انقلاب اسلامی که بیست ودوم بهمن سال ۱۳۵۷به شهادت رسیده بودند، دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت،دکتر نجفی به همراه مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیما با حضور در منازل شهیدان؛ محمد صادق بیابانگردی و میرمحمد ملکوتیان با خانوادهی این شهدای والامقام دوران انقلاب اسلامی دیدار و از ایثارگری آنان تجلیل کرد.

نمایندهی عالی دولت در گیلان در این دیدارها با بیان اینکه خانوادههای شهدا حق بزرگی برگردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند، گفت: خدمت به شهداء و خانوادهی آنان توفیقی بزرگ برای مسئولان است.

دکتر نجفی با بیان اینکه به ثمر نشستن انقلاب و پیروزی آن، نتیجهی وحدت و ایثار ملت ایران و رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود گفت: جانفشانیهای شهداء زمینهی حضور بیشتر مردم در صحنههای انقلاب را فراهم کرد.

وی انقلاب اسلامی را متعلق به این خانوادهها و همهی دلسوزان نظام و انقلاب عنوان کرد و گفت: تکریم خانوادهی معظم شهداء مورد تأکید امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

استاندار گیلان با بیان اینکه مسئولان و مردم بویژه جوانان باید با رشادتهای نیروهای فداکار انقلاب بیشتر آشنا شوند، گفت: حضور بیشتر خانوادههای این عزیزان در رسانهها و صدا و سیما و بازگویی شرح این رشادتها موجب تداوم روحیهی ایستادگی و دفاع از نظام و انقلاب میشود.

شهید محمد صادق بیابانگردی ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ در میدان صیقلان رشت به ضرب گلوله به شهادت رسید.
شهید میرمحمد ملکوتیان نیز که سابقهی ۷ سال زندانی در زندان‌های رژیم ستمشاهی را داشت. در بیست و دوم بهمن ۱۳۵۷ در پادگان جمشیدیه تهران به شهادت رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز