خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در بنادر کشور:

تجهیزات هواشناسی دریایی در گیلان مستقر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۰۴

با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی نهایت تلاش برای اجرایی شدن این پروژه به عمل خواهد آمد، چون این خدمات می تواند برای بندر بسیار مفید واقع شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان طی نشستی با مدیر کل هواشناسی استان گیلان در خصوص احداثسکو در عمق ۲۰ متری دریا در بندر انزلی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، نعیمی اظهار داشت: به منظور استقرار تجهیزات پیشرفته هواشناسی با هدف ارایه گزارش هواشناسی دریایی که این نوع خدمات هواشناسی برای اولین بار در بنادر کشور قرار است در بندر انزلی دایر و شروع به کار نماید با اداره کل هواشناسی استان گیلان به توافقاتی دست یافته شد.

وی افزود: با هماهنگی سازمان بنادر و دریانوردی نهایت تلاش برای اجرایی شدن این پروژه به عمل خواهد آمد، چون این خدمات می تواند برای بندر بسیار مفید واقع شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان عنوان کرد: در این جلسه مقرر گردید به منظور ارائه خدمات هواشناسی به شناورهای متردد به بنادر استان، اداره کل هواشناسی نسبت استقرار کارشناس هواشناسی در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان همکاری نماید.

وی خاطر نشان کرد: در این نشست همچنین تصمیم گرفته شد: اداره کل هواشناسی در خصوص گزارش هواشناسی با استفاده از نرم افزارهای مربوطه لحظه به لحظه و به صورت زنده با این اداره کل همکاری نماید.


نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز