خبرگزاری کار ایران

نماینده آستانه اشرفیه:

رشد ۲۸۰ درصدی پروژه‌های عمرانی نسبت به سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۴۲۱

گیلان دومین استان در زمینه بیکاری و پنجمین استان فقیر کشور است که با این حال با همه تنگناها و مشکلاتی که وجود دارد باور داریم وضعیت فعلی رو به بهبود خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در شورای اداری این شهرستان گفت: پروژه های عمرانی این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته، ۲۸۰ درصد پیشرفت پیشرفت داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستانه اشرفیه، محمد حسین قربانی اظهار داشت: تقابل رییس جمهور و کنگره ی آمریکا در مورد وضع تحریم های جدید در مورد ایران شرایط بسیار پیچیده به لحاظ سیاسی و اقتصادی بر سر راه مذاکرات هسته‌ای قرار داده است.

وی افزود: با تمام محدودیت‌ها و فشار‌های خارجی و وضعیت پیچیده مذاکرات در نتیجه توجه ویژه مجلس شورای اسلامی و تعامل قوا، کارهای عمرانی امسال نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

قربانی عنوان کرد: گیلان دومین استان در زمینه بیکاری و پنجمین استان فقیر کشور است که با این حال با همه ی تنگناها و مشکلاتی که وجود دارد باور داریم وضعیت فعلی رو به بهبود خواهد بود.

وی بیان داشت: تا پایان سال مالی، تمام بودجه تبصره ۲۲ به شهرستان تخصیص داده خواهد شد.

قربانی اضافه کرد: با توجه به کاهش ۳۰ درصدی قیمت برنج و با توجه به تورم موجود در بازار، چاره ای جز این نداریم که کشاورزی را برای مردم مقرون به صرفه کنیم، در غیر اینصورت ادامه کشاورزی امکان پذیر نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی خواست مردم شهرستان است، در این راستا افزود: آنچیزی که امروز میتواند خدمت به مردم را شاخص کند رسیدگی به امور بهداشتی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز