خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستانه اشرفیه:

برجسته‌ترین شعار انقلاب، امربه معروف و نهی از منکر بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۱۶

آن چیزی که ما امروز داریم ره آورد قیام کربلاست و ۲۲ بهمن، برجسته ترین شعارش امر به معروف ونهی از منکر بود.

مراسم زنگ انقلاب در مدرسه دخترانه بوعلی سینای شهرستان آستانه اشرفیه با حضور فرماندار، شهردار، اسماعیل همایونی، ریاست آموزش وپرورش و جمعی از مسوولین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستانه اشرفیه، فرماندارآستانه در این مراسم گفت: فجری را که دانش آموزان دیروز آفریدند، امروز در دست شما و فردا در دست آیندگان است.

اسماعیلیان افزود: شما سربازان فرهنگی به عنوان پیش قراولان فرهنگی، امروز در مدرسه و فردا در دانشگاه طلایه دار ارزشهای انقلاب خواهید بود وبه خود خواهید بالید.

وی در ادامه متذکرشد: شهید فهمیده در مقابل ایستاد، به گونه ای که امام ره فرمودند؛ رهبر من اوست و بنابراین معرفت به سن و مقام نیست بلکه به طریقی است که هر انسا نی باید آن را بپیماید.

اسملعیلیان یادآورشد: آن چیزی که ما امروز داریم ره آورد قیام کربلاست و ۲۲بهمن برجسته ترین شعارش امر به معروف ونهی از منکر بود.

وی تصریح کرد: اگر امروز شما دانش آموزان به فکر ساختن آینده نباشید، دیگران برایتان آینده ای خواهند ساخت که قطعاَ مطلوب شما نخواهد بود.

در پایان پس از این مراسم، رژه خودرویی توسط جمعی از موتور سواران وخودرسوان درسطح شهر اجرا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز