خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

اجرای ۱۶۰۰ میلیارد تومان پروژه توسط بخش خصوصی در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۷۲

امام خمینی(ره) درس مقاومت، ایثار، خودباوری و استقلال را به ما آموخت و بر ما وظیفه است که با تمام توان جهت حفظ دستاوردهای انقلاب و توسعه و تعالی کشور تلاش کنیم.

استاندار گیلان بر حضور حداکثری مردم در برنامه‌های این دهه، به‌ویژه راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، وی خدمت به مردم را افتخاری بزرگ برای مسئولین دانست و افزود: بنا به فرمایش بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، «مردم ولی نعمت ما هستند»، امام(ره) اندیشه خدمت به مردم را در مدیران نهادینه کرد و رهبر معظم انقلاب نیز با رهبری مدبرانه و عالمانه خود همواره بر این اصل مهم تأکید دارند.

نجفی بر ضرورت نهادینه کردن اندیشه تولید و توسعه بخش کشاورزی نیز تأکید کرد و افزود: وظیفه خود می‌دانیم که با تمام توان در جهت رفاه مردم عزیر تلاش کنیم و از هیچ تلاش و کوششی برای شکوفایی تولید و ایجاد اشتغال و حل مشکلات مردم فروگذار نخواهیم بود.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در سیاست خارجی اظهار داشت: امروز فرزندان شمابه برکت انقلاب و با اقتدار از حق مسلم هسته‌ای ایران دفاع می‌کنند و مذاکرات را به خوبی به پیش می‌برند اما متأسفانه عده‌ای نمی‌توانند موفقیت‌های دولت و نظام را مشاهده کنند و با بیان برخی مطالب با دشمنان کشورمان هم ندا می‌شوند.

استاندار گیلان گفت: الحمدا… امروز ایران اسلامی با رهبری و هدایت مدبرانه مقام معظم رهبری و تلاش های دولت تدبیر و امید مسیر پیشرفت و ترقی را طی می‌کند و حضوری مقتدر و توانمند در عرصه‌های مختلف بین المللی دارد.

نجفی با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف در استان اظهار داشت: امروز گیلان تبدیل به کارگاه سازندگی شده است و اجرای پروژه‌های مختلف در نقاط مختلف استان گواه این مدعاست.

نماینده عالی دولت در گیلان از اجرای ۱۶۰۰ میلیارد تومان پروژه توسط بخش خصوصی در ایام ا… دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: الحمد ا… باتوجه به فضای مثبتی را که در بخش کسب و کار در گیلان ایجاد گردیده شاهد حضور سرمایه‌گذاران در استان هستیم.

استاندار گیلان بر ضرورت بهره‌گیری شهرداران از ظرفیت‌های بخش خصوصی تأکید کرد و افزود: شهرداران عزیز باید با هدایت و بهره‌گیری از توانمندی‌های بخش خصوصی در جهت توسعه و شکوفایی شهرهایشان تلاش کنند.

وی خدمت رسانی هر چه بیشتر به مردم و رفع تنگناهای اقتصادی و اجتماعی آنان را از جمله اولویت‌های دولت دانست.

حجت الاسلام روحانی امام جمعه املش نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به تلاش شبانه روزی دولتمردان جهت عمران و آبادانی تصریح کرد: افتتاح پروژه‌ها در مناطق مختلف موجب خواهد شد تا مردم به آینده نظام و انقلاب امیدوارتر شوند.

جعفری فرماندار شهرستان املش نیز از افتتاح ۶۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۴ میلیارد ریال در ایام دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: گازرسانی به ۵ روستا، احداثبیمارستان، پروژه راه سروان – سیاهکل - املش از جمله پروژه‌های مهمی به شمار می‌رود که بخشی از آن اجرا و بخشی دیگر نیز در شرف انجام است.

همزمان با سومین روز ایام ا… دهه مبارک فجر با حضور استاندار گیلان ۶ پروژه عمران شهری شامل زیر سازی آسفالت معابر، احداثفضای سبز و ساختمان آتش نشانی رانکوه و گازرسانی به ۵ روستای املش به بهره برداری رسید.

حضور بر مزار شهدای روستای سرکله و بازدید از مصلی شهرستان املش از دیگر برنامه‌های سفر استاندار گیلان به شهرستان املش بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز