خبرگزاری کار ایران

مجتمع تجاری اداری احسان در آستانه به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۱۹

شهرستان آستانه در قیاس با سال قبل ۱۵۵ درصد افزایش پیشرفت در زمینه های عمرانی صورت گرفته که ۳۰۰ درصد افزایش ریالی بوده است.

با حضور نماینده عالی دولت و جمعی از مسئولین شهرستان آستانه، مجتمع تجاری اداری احسان با ۱۰ واحد اداری و خدماتی و ۳ باب واحد تجاری در ۳ طبقه با متراژ هزار مترمربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از اعتبارات داخلی اوقاف با مشارکت توسعه و عمران موقوفات به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستانه، مدیرکل اوقاف استان در این مراسم گفت: وقف میتواند در توزیع عادلانه ثروت، فقرزدایی، عدالت اجتماعی و رونق اقتصاد بدون نفت بسیار موثر باشد و همچنین بر نقش وقف در اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.

وی افزود موقوفات مستعد سرمایه گذاری باید شناسایی شده و به سرمایه گذاری برسند.

در ادامه حسین اسماعیلیان فرماندار آستانه در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان آستانه اشرفیه گفت: پروژه های عمرانی در قیاس با سال قبل ۱۵۵ درصد افزایش داشته است

وی ازود: ۱۱۶ پروژه در سال جاری با اعتبار ۵۹ میلیارد تومان به بهره برداری رسید که ۷۵ پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در دهه فجر بوده است.

اسماعیلیان اضافه کرد: مدیران دستگاههای اجرایی در حال تلاش شبانه روزی هستند و در سطح شهرستان ما شاهد آن بودیم که در قیاس با سال قبل ۱۵۵ درصد افزایش پیشرفت در زمینه های عمرانی صورت گرفته که ۳۰۰ درصد افزایش ریالی بوده است.

وی ادامه داد: شهرستان محرومیتهایی دارد که زیرساخت فرسوده شبکه برق و زیرساخت و توسعه در خصوص آب و گاز از جمله آن است.

فرماندار شهرستان با تاکید بر پیگیری همه جانبه طرح حرم مطهر در شهرستان تاکید کرد: قطعا اجرای طرح به مدت سه سال در حوزه فرهنگی و اقتصادی شهرستان تاثیر فراوانی برجای خواهد گذاشت.

محمد حسین قربانی، نماینده آستانه در مجلس شورای اسلامی نیزگفت: باید فضا را به سمتی ببریم که بستر را برای سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود.

وی افزود: امیدوارم با تدبیری که از استاندار سراغ داریم وتوجه ویژه ای که در جهت عمران و آبادانی استان دارند، شاهد تحول عظیم در شهرستان باشیم و با همین نگاه ویژه می توانیم مدارج صعود را طی کنیم.

وی افزود: آن چیزی که امسال مورد توجه مجلس و دولت در بودجه ۹۴ است، اهتمام به بخش عمرانی کشور با نتجه به همه محدودیتهای بین المللی است.

قربانی با تاکید بر اجرای پروژه حرم مطهر تسریح کرد: کارهای مقدماتی برای حضور بخش خصوصی مهیا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز