خبرگزاری کار ایران

به همت شهرداری و شورای اسلامی شاندرمن:

پل ارتباطی شهر شاندرمن با حضور استاندار به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۰۷۷

پل ورودی شاندرمن با استقبال پرشور مردم این بخش به طول ۱۸متر و عرض ۲ متر به بهره برداری رسید. برای ساخت این پل ۶میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار گیلان در مراسم بهره‌برداری از طرح های عمرانی شهرستان ماسال گفت: بخش خصوصی از کره جنوبی برای سرمایه گذاری در بخش مدیریت پسماند اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، با حضور محمد علی نجفی به ۱۷ روستا در شهرستان ماسال آبرسانی شد. برای آبرسانی به این روستاها ۲۴ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین با حضور استاندار، پل ورودی شاندرمن با استقبال پرشور مردم این بخش به طول ۱۸متر و عرض ۲ متر به بهره برداری رسید برای ساخت این پل ۶میلیارد ریال هزینه شده است.

در ادامه سفر نجفی به ماسال پروژه اقتصاد مقاومتی به ارزش ۴میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

این طرح کشاورزی در زمینی به وسعت ۱۵ هکتار شامل زراعت برنج، پرورش ماهی گرمابی، دامداری، مرکبات و صنوبر کاری است.

استاندار گیلان در مراسم بهره برداری از این طرح ها با اشاره به اهمیت پروژه های اقتصاد مقاومتی در روستاها، اجرای این طرح‌ها را در استفاده بهینه از زمین‌های کشاورزی و افزایش درآمد کشاورزان مفید عنوان کرد و از سازمان جهادکشاورزی خواست نسبت به ترویج چنین طرح هایی کوشا باشد.

وی همچنین با اشاره به اینکه درفصل نوروز، گردشگران زیادی به ماسال سفر می کنند، گفت: برای کاهش ترافیک این ایام بخشی از محور کلید بر به ماسال به طول ۳ و نیم کیلومتر به بهره برداری می رسد.

استاندار گیلان بر رونق صنعت گردشگری در استان نیز تاکید کرد و گفت: گیلانی‌ها میهمانداران خوبی هستند و شهرهای استان باید با جذب گردشگر اقتصادی شود.

نماینده عالی دولت به کمک به آسفالت شهر شاندرمن اشاره کرد و افزود: تمام خیابان‌های شاندرمن از آسفالت مناسب برخوردار می‌شود.

وی همچنین از آغاز نهضت مدرسه‌سازی در گیلان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای امسال تعداد ۱۰۶ مدرسه با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان در استان احداثشده است.

نجفی با اشاره به احداث۵۳ مدرسه در گیلان، خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای احداثمدارس مذکور پیش‌بینی شده ضمن اینکه مدارس گیلان هوشمندسازی می‌شود.

وی در ادامه زباله و پسماند را از موضوع‌های اساسی در گیلان عنوان کرد و یادآور شد: همه باید وظایف خود نسبت به محیط زندگی را انجام دهیم و زیبنده نیست پسماند شهری در هر مکانی تخلیه شود.

نجفی با بیان اینکه بسیاری از درآمد شهری صرف جمع‌آوری زباله می‌شود، تصریح کرد: امکانات مناسب برای کمپوست پسماند شهری و دفن مناسب زباله در استان باید فراهم شود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی بخش خصوصی از کره جنوبی برای انتقال تکنولوژی، پشتیبانی، طراحی، ساخت وتکمیل تجهیزات در زمینه تفکیک، امحاء وتولید برق از پسماند گفت: در مذاکرات با این شرکت دانش بنیان به توافقات اولیه دست یافتیم واین شرکت به همراه طرف ایرانی در حال انجام مطالعات لازم برای نهایی کردن قرارداد وآغاز کار هستند.

محمدعلی نجفی همچنین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: عزت، استقلال و آزادی ارمغان انقلاب اسلامی برای ملت ایران است.

وی انقلاب اسلامی را متعلق به تمام مردم ایران عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی به ارزش‌ها پرداخته و سازندگی را در کنار آرمان‌ها به ارمغان آورده است.

نجفی با بیان اینکه امام(ره) بر مردم‌سالاری دینی در نظام اسلامی تاکید کردند، تصریح کرد: از ابتدا مردم در کنار انقلاب اسلامی هستند و ثابت کردند به خادمان خود احترام می‌گذارند.

استاندار گیلان به ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار اشاره کرد و گفت: خدمات‌رسانی حق مردم بوده اما دولت با مشکلاتی مواجه است.

نماینده تالش – رضوانشهر و ماسال در این مراسم توجه به بخش گردشگری و کشاورزی را موجب کاهش محرومیت زدایی در ماسال عنوان کرد و خواستار رفع برخی محدودیت های سختگیرانه منابع طبیعی شد

وی همچنین ادامه پروژه کلید بر – ماسال – شاندرمن به پونل رضوانشهر را با اهمیت دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز