خبرگزاری کار ایران

نوبخت عنوان کرد:

با تدابیر دولت، مشکلات تولید کنندگان برطرف خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۵۷

به اشتغال و مسکن در کشور توجه داریم و سفرهای ماهانه استانی ما نشان از توجه به این امر دارد.

نوبخت ضمن گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و افتتاح اقدامات رفاهی کمیته امداد گیلان گفت: دیدار مردم گیلان برای من نشاط بخش و انگیزه افرین است. یکی از ویژگی‌های انقلاب توجه به محرومین است که قابل اهمیت و تقدیس است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گیلان، نوبخت بیان داشت: کمیته امداد از روزهای اول انقلاب فعال شد و همچنان در حال فعالیت ستودنی است.

وی گفت: این انقلاب از منظرهای مختلف قابل تقدیر و تحلیل است.

سخنگوی دولت بیان داشت: همکاری و تسریع در خدمات در دستور کار کمیته امداد و ستاد زکات باشد.

نوبخت گفت: مسئلهٔ بهداشت یکی از موارد مورد توجهافکار عمومی بود که دولت در راستای بهبود وضعیت آن اقدام کرد. یکی از غم‌ها و دردهای مردم در کنار رنج بیماری فشار تامین هزینه درمان بود که در گذشته در این زمینه وضع ناخوشایندی را شاهد بودیم. اولین گام دولت برای ارزان کردن درمان مردم با ۴ هزارو ۸۰۰ می‌لبارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفت.

وی اظهار داشت: برای سال آینده در کنار بهداشت و درمان دو کار دیگر از جمله بهبود وضع اشتغال و مسکن باید صورت بگیرد؛ که سال آینده برای هر دو امر منابعی در نظر گرفته شده است و برای تامین اعتبار باید واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل فعال شود.

نوبخت گفت: در آیندهٔ نزدیک، مشکلات تولیدکنندگان برطرف خواهد شد و مطالبات مردم از دولت در مسئله اشتغال که به جا است تسهیل خواهد شد؛ و همچنین شهرک‌های صنعتی گیلان همه مورد توجه قرارخواهند گرفت.

نوبخت با اشاره به بدهکاری تولیدکنندگان به بانک‌ها خاطرنشان کرد: بخشی تولید کنندگان به بانک‌ها بدهکارن و باتخلف باز پرداخت نمی‌کنند که قوه قضایبه باید وارد شود اما همه بدهکاران بانکی اینچنین نیستندو شرایط اقتصادی کشور و رکود باعثدرماندگی این تولیدکنندگان شده است که باید کمک مورد حمایت قرار گیرند؛ در همه استان‌ها بابد کارگروه تشکیل شود تااین کار‌ها انجام پذیرد.

نوبخت بیان داشت: به اشتغال و مسکن در کشور توجه داریم و سفرهای ماهانه استانی ما نشان از توجه به این امر دارد.

در عرصه اشتغال و مسکن کمیته امداد هدفی دارد که درخواست این است علاوه بر هدف برای مددجویان برای گسترده تز برنامه به من بدید غیر از این‌ها چه مقدار می‌توانید کمک کنم.

باتوجه به مشکلات اقتصادی امشب۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان یارانه توزیع می‌شود و ۸ هزار میلیارد تومان حقوق در نظام اداری و طرح‌های ناتمام پول بدهیم با توجه به قیمت۱۰۸ دلارکه ۴۸ دلار است.

دولت تدبیر‌و امید به کوری چشم دشمنان مانند ۳۶ سال گذشته‌ با سختی‌ها قابل اداره و پیشرفت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز