خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

اولین قدم برای توفیق پژوهشی، ایجاد نگرش در مدیران است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۲۱۲

باید دقت کنیم که مسایل و موضوعات اصلی و محوری را بعنوان عناوین پژوهشی انتخاب نماییم. اولین قدم برای توفیق پژوهشی ایجاد یک نگرش مطلوب در میان مدیران رده های مختلف سازمانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان: نگاه ما در آموزش و پرورش باید با تغییرات پر شتاب جهانی در حوزه علم و پژوهش همراه باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، مهدی حاجتی درهمایش معلمان و دانش آموزان مولف و پژوهشگر در پژوهشکده تعلیم و تربیت با بیان این مطلب گفت: امام راحل عظیم الشأن به پشتوانه مردم و با فاصله ۱۳۰۰ ساله از انقلاب نبوی و ائمه اطهار موفق به شعله ور کردن مشعل انقلاب اسلامی در ایران شد او با تکیه بر اتصال ذات اقدس الهی و با ایمان و بصیرت و رویکرد انجام تکلیف دینی به پا خاست. رهبری و مدیریت درست امام از روز ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن منجر به پیروزی انقلاب شد که آثار و برکاتش را به خوبی مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به اینکه اصولاً شناخت آینده و برنامه ریزی برای آن لازمه اش تحلیل و تسلط بر وضع موجود است. تصریح کرد: باید دقت کنیم که مسایل و موضوعات اصلی و محوری را بعنوان عناوین پژوهشی انتخاب نماییم. اولین قدم برای توفیق پژوهشی ایجاد یک نگرش مطلوب در میان مدیران رده های مختلف سازمانی است.

وی گفت: ممکن است ما ساعتی در مورد شأن معلم صحبت و سخنرانی کنیم و برای استدلال از منابع آیات و روایات بهره گیریم اما این سخنان ما باید در عمل تجلی پیدا کند و لذا همه دستگاه هایی که آموزش و پرورش را بعنوان یک دستگاه خلاق و کارآمد و مولد نیروی انسانی مفید می شناسند به اندازه سهمی که از آموزش و پرورش می برند عملاً باید مشارکت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خاطرنشان کرد: انشاا…فرصتی دست دهد که پژوهشگران ما با آسیب شناسی و احصاء مشکلات اساسی و آینده پژوهی با استعانت از خرد جمعی از بین راه حلهای موجود بهترین و مناسب ترین آن را برای ارتقاء کیفی نظام آموزش و پرورش ارائه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز