خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

کمبودهای عمرانی بخش لوندویل برطرف می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۷۸

امروز شاهد اقدامات عمرانی خوبی توسط دهیاران در بخش لوندویل هستیم و دهیاران نیز روی حمایت ما حساب کنند و کارها را جدی بگیرند.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: در راستای رفع مشکلات شهر لوندویل از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان مرزی بندر آستارا، سیروس شفقی در آیین معارفه بخشدار جدید بخش لوندویل از توابع شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: روستای باش محله لوندویل با ۶۰۰ خانوار فاقد شبکه آبرسانی مورد نیاز است و این امر برای ما پذیرفته نیست که روستایی با این همه جمعیت، شبکه آب آشامیدنی نداشته باشد.

وی ادامه داد: آبرسانی به روستاهای بخش لوندویل در اولویت کاری قرار دارد و در جدول توزیع اعتبارات امسال و در برنامه سال آینده، اعتبارات مناسبی برای این امر پیش بینی شده است.

شفقی با اشاره به اینکه آبرسانی به این روستا با هم افزایی و پیگیری مسوولان قابل اجراست، بیان کرد: شایسته است مسوولان برای انجام کارها و خدمت به مردم به خصوص در مناطق روستایی مسابقه بگذارند.

وی با بیان این که از هیچ کوششی برای رفع مشکلات بخش لوندویل دریغ نخواهیم کرد، اظهار کرد: به بخش لوندویل باید بیشتر توجه شود و کمبودهای عمرانی به خصوص در سطح روستاهای این بخش باید برطرف شود.

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا از فعال شدن بخشداری لوندویل در عرصه عمرانی در دوره خدمت دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت: خوشحالیم که امروز نشاط و شادابی در جوامع شهری و روستایی دیده می شود.

شفقی با تاکید بر این که نباید فرصت خدمت به مردم را از دست بدهیم، افزود: عقب ماندگی‌ها و کاستیهای زیادی در جامعه وجود دارد و به همین علت هر چه قدر برای مردم کار شود، باز کم است.

فرماندار آستارا با اشاره به پیش بینی اعتبارات مناسب در قالب بودجه سال ۹۴ برای این شهرستان گفت: اقدامات عمرانی زیادی در آستارا آغاز شده و این شهرستان در سال آینده به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل می شود.

وی با اشاره به این که برای رفع مشکلات انباشته شده عزم جدی داریم، بیان کرد: ما در دوره خدمت دولت تدبیر و امید باید طرح هایی که دارای گره های اجرایی هستند، به صورت کارشناسی شناسایی و بررسی کرده و همه آنها را راه اندازی کنیم.

شفقتی مسوولان را نمایندگان دولت برای خدمت به مردم دانست و گفت: انتظارات مردم از ما برای خدمت زیاد است و همه باید همت کنیم و خدمتگزار بودن دولت را در عمل نشان دهیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد اقدامات عمرانی خوبی توسط دهیاران در بخش لوندویل هستیم و دهیاران نیز روی حمایت ما حساب کنند و کارها را جدی بگیرند.

فرماندار آستارا در پایان خطاب به بخشدار جدید لوندویل گفت: طرح های عمرانی را مطالعه شده اجرا و اولویت ها را مشخص
کنید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز