خبرگزاری کار ایران

به همت موسسه خیریه الهه نور امامت رشت:

۲۵۰ دانش آموز بی سرپرست و بد سرپرست سبد کالا دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۹۹

امروز مادران ۲۵۰ دانش آموز بی سرپرست و بد سرپرست شهرستان رشت که عضو این موسسه خیریه هستند سبد کالای خود از قبیل، گوشت، برنج، قند، شکر، چای، روغن، رب، ماکارونی و عدس دریافت کردند.

۲۵۰ دانش آموز و دانشجوی بی‌سرپرست و بد‌سرپرست شهرستان رشت توسط موسسه خیریه اله نور امامت سبد کالا دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، مدیر موسسه خیریه الهه نور امامت رشت، گفت: امروز مادران ۲۵۰ دانش آموز بی سرپرست و بد سرپرست شهرستان رشت که عضو این موسسه خیریه هستند سبد کالای خود از قبیل، گوشت، برنج، قند، شکر، چای، روغن، رب، ماکارونی و عدس دریافت کردند.

شیرین ریحانی افزود: این دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش موسسه خیریه بوده و در طول سال به هزینه های جاری تحصیلی آنها کمک شده و سبد کالای نیز به آنها تعلق خواهد گرفت.

این بانوی نیکوکار گیلانی بابیان اینکه خیران و نیکوکاران در جهت کمک به این دانش آموزان و جلوگیری از ترک تحصیل آنان می‌توانند به این موسسه کمک نمایند، افزود: قطعاً کمک به این دانش آموزان موجبات رضایت خداوندی و جلوگیری از بزه های اجتماعی را فراهم خواهد کرد.

ریحانی بیان داشت: نیکوکاران نوع دوست می توانند جهت کمک به این موسسه مبالغ نقدی خود را به شماره حساب ۴۷۰۹۶۰۵۸۲۳ نزد بانک ملت واریز کنند.

موسسه خیریه الهه نور امامت با شماره ثبت ۸۸۷ درسال ۹۲ به صورت رسمی شروع به فعالیت کرده و در راستای خدمت به دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت و بی سرپرست و بد سرپرست گامهای موثری را در شهرستان رشت برداشته است.

این موسسه در خیابان سعدی رشت، تقاطع معلم، در طبقه فوقانی پلاسکو ملکی واقع گردیده و روزهای پنجشنه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر ملاقات مردمی نیز دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز