خبرگزاری کار ایران

امام جمعه رشت:

رزمایش پیامبر اعظم(ص) اقتدار نظامی کشور را نشان داد

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۲۹۲

آتش فتنه داعش که آمریکا آن را برافروخته دامن غربی‌ها را گرفته و اوباما چند کشور جهان را دعوت کرده تا برای از بین بردن داعش چاره‌جویی کنند اما روزی که آمریکا داعش را به‌وجود آورد تصور این روز را نمی‌کرد.

امام جمعه رشت گفت: رزمایش پیامبر اعظم(ص) در تنگه هرمز و خلیج فارس اقتدار نظامی کشور را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی امروز در نماز جمعه این شهر، امام علی(ع) و فاطمه(س) را الگوی واقعی برای رعایت اصول اسلام و قرآن عنوان کرد.

وی افزود: الگوگیری از زندگی علی(ع) و فاطمه(س) موجب جلوگیری از بسیاری از معضلات خانوادگی و اجتماعی می شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه زن و مرد در محیط خانه و خانواده حقوق بسیاری نسبت به‌هم دارند، تصریح کرد: هیچ مکتبی به مانند اسلام حقوق زن و مرد را در محیط خانواده رعایت نکرده است.

قربانی، هر یک از حقوق زن در مقابل مرد و مرد در مقابل زن را محترم برشمرد.

وی با اشاره به رزمایش بزرگ پیامبر(ص) در تنگه هرمز و خلیج فارس اذعان کرد: رزمایش پیامبر اعظم(ص) اقتدار نظامی کشوررا نشان داد.

خطیب جمعه رشت ادامه داد: اقتدار دفاعی کشور باعثمی شود تاآمریکا یا هر کشور دیگری فکر تجاوز به ایران اسلامی را از ذهن خود بیرون کند.

وی با تصریح بر اینکه آتش فتنه داعش که آمریکا آن را برافروخته دامن غربی‌ها را گرفته است، گفت: پهبادها زندگی مردم فرانسه را به وحشت انداخته است.

قربانی اضافه کرد: اوباما چند کشور جهان را دعوت کرده تا برای از بین بردن داعش چاره‌جویی کنند اما روزی که آمریکا داعش را به‌وجود آورد تصور این روز را نمی‌کرد.

وی به سخنرانی جان کری در کنگره اشاره کرد و متذکر شد: «کری» اعلام کرد ایران پیشتاز مقابله با داعش است و در مسئله انرژی هسته‌ای باید با ایران کنار بیاییم.

خطیب جمعه رشت به سخنرانی «روحانی» رئیس جمهور کشورمان در قم اشاره کرد و یادآور شد: در مسئله انرژی هسته‌ای تهدید، تحقیر و تحریم را نمی‌پذیریم و باید خواسته‌های ما که لغو تمام تحریم‌های ظالمانه است از بین برود و برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز