خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی‌امنیتی استاندار گیلان:

شهدا متعلق به جناح خاصی نیستند

کد خبر : ۲۵۷۰۰۶

دفن شهدای گمنام در این دانشگاه سعادتی است برای بنده که همسر شهید هستم و دانشجویانی که می‌خواهند معلمان آینده جامعه باشند.

محمد احمدیپور معاون سیاسیامنیتی استاندار گیلان در نشست هماهنگی تشییع و تدفین شهدای گمنام در رشت اظهار کرد:  شهدا وابسته به گرایش و جناح خاصی نیستند و به تمام جامعه تعلق دارند و تمام برنامههای تشییع شهدای گمنام و شب وداع، روز تشییع و تدفین به صورت منظم و هماهنگ بین دستگاههای مربوطه برگزار میشود و از چندگانگی و عدم هماهنگی جلوگیری میشود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان رشت نیز در نشست مذکور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: دفن شهدای گمنام در این دانشگاه سعادتی برای بنده که همسر شهید هستم و دانشجویانی که میخواهند معلمان آینده جامعه باشند، است.

دکترخدیجه گلینمقدم، اظهار کردچندین جلسه هماهنگی با حضور مسئولان برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام انجام شد که دانشگاه فرهنگیان آمادگی کامل برای برگزاری مراسم تدفین شهدا و اجرای برنامههای فرهنگی و شب شام غریبان با حضور دانشجویان را دارد.

ثقتی رئیس اداره رشت رشت افزود: شهدای گمنام به سمت دانشگاه فرهنگیان پردیس بنتالهدی صدر واقع در گلسار رشت تدفین میشوند و مراسم شب وداع با شهدا نیز در مسجد امام رضا (ع) این منطقه با سخنرانی و مداحی روایتگری سیره شهدا و شعر آیینی برگزار میشود.

وی با تصریح بر اینکه پیکر شهدای گمنام از پل عراق تا میدان شهرداری با حضور مردم تشییع میشود، تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی سردار باقرزاده در میدان شهرداری رشت انجام میشود.

رسول جلایی اظهار کرد 13اسفند ماه جاری گیلان میزبان دو شهید گمنام است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه 18 دی ماه امسال پیکر شهید حسنجانی توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کشف شد، گفت: پلاک شخصی همراه این شهید شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه همزمان با دو شهید گمنام پیکر شهید محمدعلی حسنجانی نیز در رشت تشییع میشود، افزود: این سرباز شهید محمدعلی حسنجانی از لشکر 21 حمزه ارتش در سال 66 در درگیری با دشمن بعثی عراق در منطقه زبیدات به شهادت رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز