خبرگزاری کار ایران

پس از ۱۱ روز جستجو؛

جسد جوان غرق شده در رودخانه جیرده رشت پیدا شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۹۱۸

مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت گفت: جسد جوان 24 ساله غرق شده در رودخانه جیرده رشت سرانجام پس از 11 روز جستجوی تیم غواصان سازمان آتش نشانی رشت پیدا شد.

به گزارش خبر گزاری ایلنا، علی مقصودی امروز بعد از انجام ماموریت کاوش برای جسد متوفی مذکور اظهار کرد: در شامگاه جمعه هفتم فروردین امسال بود که طی تماس تلفنی فردی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که جوان ۲۴ ساله ی یزدی که برای تفریح به حاشیه رودخانه جیرده رفته بود در آب غرق شده است.

وی افزود: علیرغم اینکه این منطقه خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش نشانی رشت بود، ستاد فرماندهی تیم غواصی در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت ادامه داد: عملیات جستجوی غواصان آتش نشانی در آبهای سرد و خروشان رودخانه جیرده از هشتم فروردین تا ظهر امروز ادامه داشت.

وی اذعان کرد:جسم بی جان این جوان ناکام 24 ساله یزدی سرانجام ظهر امروز 18 فروردین ماه جاری از آب های رودخانه واقع در روستای دافسار،شش کیلومتر دورتر از محل حادثه کشف شد و به چشم انتظاری  خانواده متوفی خاتمه داده شد.

مقصودی با تسلیت به خانواده داغدار این جوان از دست رفته، اظهار کرد: پس از کشف جسد هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی جهت انتقال جسد به پزشکی قانونی انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز