خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری تالش؛

سفردولت به گیلان پالایشی در روند توسعه همه جانبه است

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۹۶۴

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش با اشاره به آمادگی این شهر در استقبال از سفر هیئت دولت اظهار کرد: سفردولت به گیلان پالایشی در روند توسعه همه جانبه است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از تالش، سید جلال سید محمدی امروز با اشاره به آستانه سفررئیس جمهور وهیئت دولت به گیلان اظهار کرد: ستاد مردمی استقبال ازسفررئیس جمهوری به گیلان درتالش تشکیل شده و همه کارها با  محوریت ومشارکت مردم انجام می شود.

وی افزود: فراهم کردن ارتباط مردم برای استقبال و دیدار با رئیس جمهور از اهداف تشکیل ستاد استقبال مردمی در تالش است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش با بیان اینکه این سفر به عنوان نخستین سفر دولت تدبیر وامید در سال جاری و پس از موفقیت تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در سوئیس است، تصریح کرد: این سفر با استقبال گسترده مردم تبدیل به یک همایش بزرگ در تجلیل از اقدام های دولت به ویژه تیم مذاکره کننده خواهد شد.

وی اضافه کرد: سفرهای هیئت دولت به شهرستان‌های گیلان فرصتی برای حل مشکلات مردم می باشد که بایستی از آن به درستی بهره برد.

سید محمدی گفت: سفر رئیس جمهور منشای خیر و برکت بسیاری برای گیلان خواهد بود.

وی با اشاره به پشتیبانی منسجم از برنامه های استقبال از کاروان تدبیر وامید درتالش اظهار داشت: برنامه های شهرستان باید در قالب استفاده از منابع غیردولتی، شرکتها و بخش خصوصی طرح ریزی شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تالش افزود: با پالایشی که در خصوص مسائل و مشکلات این شهرستان صورت گرفته، همگرایی خوبی بین مقامات محلی، استانی و ملی ایجاد شده که امید می رود روند توسعه ی استان شتاب بیشتری بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز