خبرگزاری کار ایران

فرماندار انزلی خبرداد؛

تشکیل ستاد اجرایی استقبال از رئیس جمهوری در انزلی

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۷۳

فرماندار انزلی از تشکیل و فعالیت کمیته‌های امنیت، تبلیغات، پشتیبانی و بهداشت و درمان در ستاد اجرایی استقبال از رئیس جمهوری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عبدالصمد صفرنژاد امروز در آخرین نشست هماهنگی برای سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به گیلان اظهار کرد: پس از صدور بیانیه لوزان این نخستین سفراستانی رئیس جمهوری بوده که استقبال پر شکوه مردم در واقع میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل، نظام و دولت است.

وی، از تشکیل و فعالیت کمیته‌های امنیت، تبلیغات، پشتیبای و بهداشت و درمان در ستاد اجرایی استقبال از رئیس جمهوری در انزلی خبر داد و افزود: این ستاد همچنین تمهیدات لازم برای حضور مردم انزلی در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید در مرکز استان را فراهم کرده است.

فرماندار انزلی خاطرنشان کرد: در آستانه سفر دولت به گیلان، بخشی از مشکلات انزلی با امضای امام جمعه و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای ارائه و بررسی به هیئت دولت تهیه و تدوین شده است.

وی، یادآور شد: پروژه‌های نیمه‌تمامی که از پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار باشند در اولویت قرار گرفته‌اند.

صفر نژاد تاکید کرد: مردم انزلی برای بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود از سامانه سامد 111 استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز