خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبرداد

برگزاری نشست سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور در گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۷۱۳۲۸

استاندار گیلان، از برگزاری نشست سرمایه‌گذاران گیلانی و ایرانی مقیم خارج از کشور در این استان برای سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های متعدد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در دیدار مدیران بنیاد مسکن به مناسبت تأسیس این بنیاد، افزود: ظرفیت و پتانسیل بالایی در این بخش وجود دارد که باید با بهره گیری از این توانمندی‌ها در جهت توسعه و شکوفایی استان گام برداشت.

نجفی، تصریح کرد: با سفر کاروان تدبیر و امید به گیلان شاهد افزایش اعتبارات و تسهیلات و همکاری بیشتر بانک‌ها خواهیم بود و فصل نوینی در جهت شتاب و توسعه استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن با حمایت‌ها و کمک‌های خیران نقش بسزایی در خانه دار شدن مردم ایفا کرده است، گفت: خداوند متعال تکالیفی را بر عهده بندگان خود گذاشته تا با همکاری و حضور مردم انجام شود.

استاندار گیلان با اشاره به کمک و حمایت‌های ارزشمند خیران در خانه دار شدن مردم گیلان تصریح کرد: نقش خیران در راستای خانه دار شدن مردم جدای از همت ارگان‌های دولتی بسیار پررنگ و با اهمیت است.

وی از بنیاد مسکن این استان خواست تا پایان سال جاری تمامی روستاهای استان از طرح هادی برخوردار شوند.

نجفی، میانگین اجرای مسکن مهر گیلان را بالا‌تر از میانگین کشوری عنوان کرد و بیان داشت: اقدام‌های خوب در حوزه بنیاد مسکن در گیلان صورت گرفته اما در اجرای طرح هادی هنوزعقب ماندگی‌هایی دیده می‌شود که باید جبران شود.

وی به اقدام بنیاد مسکن در ساماندهی گلزارهای شهدا اشاره کرد و گفت: شرکت توزیع برق موظف است هر چه سریع‌تر نسبت به تأمین برق گلزارشهدای رشت اقدام کند.

استاندار گیلان همچنین بر ضرورت بهسازی مسکن روستایی و تقویت وام روستایی نیز تاکید کرد.

وی با اشاره به سفر پر خیر و برکت ریاست جمهور به گیلان اظهار داشت: در سفر کاروان تدبیرو امید به گیلان تصمیم خوبی در راستای توسعه و تسریع در پروژه‌‌های نیمه تمام این استان گرفته شده است.

به گفته نجفی، پروژه‌های در دستور کار سفر دولت به گیلان را طرح‌هایی شامل می‌شوند که در دولت‌های قبل بلاتکلیف مانده و یا به دلیل محدودیت مالی به کندی پیش می‌رفتند.

وی اذعان کرد: در مورد همه این پروژه‌ها با حضور رئیس جمهور و وزرای دولت تصمیم گیری خوبی شد.

استاندار گیلان، حضور چشم گیر، حماسی و خود جوش مردم در استقبال از رئیس جمهور را بسیار با ارزش دانست و افزود: این حضور نشان از علاقمندی مردم به دولت و سیاست‌های در پیش گرفته آن است که تکلیف جدیدی برای همه ما در برابر این مردم ایجاد می‌کند.

وی افزود: درخصوص تکمیل ۱۱ کیلومتر باقی مانده آزاد راه و راه آهن رشت- قزوین فصل جدیدی گشوده شد.

نجفی، ادامه راه آهن گیلان به انزلی و آستارا را از جمله خواسته‌های مهم مردم این استان عنوان کرد و افزود: در این سفر تصمیم خوبی برای روان سازی و اجرای پروژه‌های گرفته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز