خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار گیلان

هدف راهپیمایی 13 آبان نهادینه کردن روحیه استکبارستیزی‌ست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان مهمترین شعار 13 آبان را نهادینه کردن روحیه استکبارستیزی دانست و گفت: با حفظ این روحیه و افزایش دوستان خود می‌توانیم راههای نفوذ دشمنان را مسدود کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد احمدی‌پور در نشست هماهنگی بزرگداشت 13 آبان با اشاره به اینکه تبیین و تقویت مناسبت‌های ملی و مذهبی یکی از اهداف برگزاری باشکوه این مراسم‌ است، افزود: حضور مردم در راهپیمایی این روز، باعث تقویت و استحکام پایه‌های نظام اسلامی، تقویت سرمایه‌های اجتماعی و همبستگی و تجلی وحدت و انسجام ملی می‌شود و باید تلاش کنیم از آنچه موجب یأس و نا امیدی میان مردم می‌شود، دوری بجوییم.

وی مهمترین شعار 13 آبان را نهادینه کردن روحیه استکبارستیزی عنوان و خاطرنشان کرد: با حفظ این روحیه و افزایش دوستان خود می‌توانیم راههای نفوذ دشمنان را مسدود کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار  گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی که به جهت حفظ منافع و امنیت ملی جان خود را از دست دادند در این مراسم ضروری است.

احمدی‌پور در ادامه برگزاری 2 انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و افزود: در اجتماع‌هایی که تا برگزاری این انتخابات پیشرو داریم باید تأثیر برگزاری انتخابات در سطح بین المللی و نیز ارزش‌های انقلاب را به نسل امروز جامعه منعکس کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد: امسال نیز مانند سال‌های گذشته، مردم همگام با یکدیگر، بار دیگر اوج وفاداری خود به انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی را نشان خواهند داد.

در این نشست هر یک از مدیران دستگاه‌های اجرائی حاضر در جلسه به بیان و تبادل نقطه نظرات، پیشنهادات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

کد خبر : ۳۱۶۷۱۵