خبرگزاری کار ایران

دانشگاه گردشگری در فومن راه‌اندازی می‌شود

فرماندار فومن گفت: به زودی سومین دانشگاه گردشگری کشور در این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، میرشمس مومنی زاده اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته مبنی بر استقرار دانشگاه گردشگری در دبیرستان نرجس فومن مقرر گردیده این دبیرستان توسط اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان تجهیز و در اختیار دانشگاه گیلان جهت تأسیس سومین دانشگاه گردشگری کشور قرار گیرد.

وی افزود: دانشکده گردشگری فومن، در 5 رشته و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد جذب دانشجو خواهد کرد.

مومنی زاده عنوان کرد: این دانشکده در ورودی نخست به صورت تکمیل ظرفیت از کنکور سراسری دانشجو می پذیرد.

فرماندار فومن خاطرنشان ساخت: دانشکده گردشگری این شهرستان، سومین دانشکده گردشگری کشور و اولین دانشکده گردشگری استان گیلان می باشد و  در زمینی به مساحت هفت هکتار به نام دانشگاه گیلان جهت ساخت دانشگاه گردشگری در فومن سند زده شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مباحث و مصوبات شورای آموزش و پرورش بر لزوم همکاری تمام ادارات و نهادهای شهرستان با آموزش و پرورش تأکید نموده و افزود :باید مسایل آموزش و پرورش در شهرستان در اولویت برنامه ها باشد.

وی با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: وحدت، همدلی و حضور ملت عزیز ایران اسلامی در صحنه های دفاع از هویت و اساس انقلاب و نظام از مهمترین مظاهر و بنیان های عزت و اقتدار ملی در مقابل نیرنگ ها، فتنه ها و دسیسه های دشمنان است.

رئیس شورای آموزش و پرورش فومن افزود : باید زمینه لازم را برای مشارکت همه خیرین علاقه مند به مشارکت در ساخت و تجهیز مدارس فراهم نماییم.

فرماندار فومن با یادآوری اقدامات خیرین در  این شهرستان گفت: امروز علاوه بر عرصه مدرسه سازی  خیرین وارد عرصه  دانشگاه سازی ، ساخت خوابگاه و همچنین فعالیت در حوزه سلامت و ورزش هم شده اند.

کد خبر : ۳۱۸۷۳۷